Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@12:34:51 GMT

کشف ۱۲۶ دستگاه خودروی فاقد پلاک در تهران

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۹۶۰۶

کشف ۱۲۶ دستگاه خودروی فاقد پلاک در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۱۲۶ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از سه پارکینگ خبر داد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ نادر مرادی با اعلام خبر کشف 126 دستگاه خودروی فاقد پلاک در تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته، اخباری مبنی بر دپوی تعداد قابل توجهی خودروی ایرانی و خارجی توسط مالکان سه پارکینگ خودرویی در حوالی خیابان بهار، میدان هفت‌تیر و یافت‌آباد به پلیس واصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت اخبار داشت، گفت: با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته مأموران در سه عملیات جداگانه برای دستگیری محتکران و بازرسی از محلهای مذکور به نشانی‌های اعلامی اعزام و موفق شدند ابتدا از پارکینگ حوالی یافت‌آباد 70 دستگاه انواع خودرو شامل بنز، پژو206، تیبا، دنا و رانا را کشف کنند و مالک پارکینگ را نیز به اتهام احتکار خودرو دستگیر کرده و به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

وی تصریح کرد: مأموران در ادامه بررسی‌های خود از دو پارکینگ در حوالی میدان هفت‌تیر و خیابن بهار نیز 56 دستگاه انواع خودروی خارجی و ایرانی شامل جک S5، هایما، پژو405، مزدا3 و ساینا کشف و مالک این پارکینگها را نیز به همین اتهام دستگیر کرده و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی خودروهای مکشوفه حدود 250 میلیارد ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تحقیقات اولیه به دادسرا معرفی شدند.

مرادی با اشاره به اینکه برابر تصمیمات صورت گرفته هر گونه دپو و نگهداری خودروی فاقد پلاک در پارکینگها، احتکار محسوب شده و با محتکران برابر دستور قضائی برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از این گونه پارکینگها مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

سرپرست وزارت صمت: خودروسازان باید به تعهدات قبلی خود عمل کنند200 دستگاه خودروی احتکار شده در اصفهان کشف و ضبط شدشهریار|‌کشف 30 خودروی احتکارشده در یک ویلا

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس امنیت ایران خودرو پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس امنیت ایران خودرو پلیس پلیس امنیت عملیات پلیس کشفیات پلیس کشفیات گروه خودروسازی سایپا ایران خودرو احتکار پلیس پلیس امنیت عمومی دستگاه خودرو فاقد پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه

  سرهنگ "علی میر " فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در توضیح جزییات خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی از وجود ۲ دستگاه خودروی سرقتی در یکی از محلات شهرستان، مطلع بلافاصله به محل اعزام میگردند.

 وی افزود: با بررسی به عمل آمده یک خودرو سورای تویوتا شماره موتور و شاسی توسط سارق یا سارقین مخدوش گردیده بود ضمنا سارق خودروی سواری پژو نیز در این راستا با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و خودرو‌ها تحویل مالباختگان گردید.


  
  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف بیش از ۱۰ تن روغن جامد قاچاق در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت