Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از محکومیت بیش از ۴ میلیارد ریالی برای متهم عرضه خارج از شبکه سوخت در این استان خبر داد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

علی اکبر مختاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: عوامل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز با بررسی و بازرسی‌ها 10 قطعه کارت هوشمند سوخت متعلق به غیر را کشف و جهت رسیدگی به این اداره کل تعزیرات ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای دریابانی ابوموسی از قاچاق 30 هزار لیتر سوخت جلوگیری کردندسهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها واریز شدکشف 247 هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور /‌ شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت ‌

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در شعبه  هفتم ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز استان البرز و احراز تخلف، متهم پرونده به پرداخت بیش از 4 میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم  شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البزر با بیان اینکه واگذاری کارت سوخت ناوگان حمل و نقل به دیگران مشکلات عدیده ای به وجود آورده است بیان کرد: سهمیه سوخت اختصاصی هر خودرو منحصرا برای مصرف همان خودرو است و واگذاری آن به هر شکل به دیگران خلاف مقررات و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی یارانه ای محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب جایگاه متخلف سوخت درجیرفت

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رییس تعزیرات حکومتی جیرفت گفت: گروه گشت مشترک شامل تعزیرات، فرمانداری، صنعت و معدن، پلیس و شرکت پخش فرآورده های نفتی در بازدید از یکی از جایگاه های سوخت ، ۹ کارتخوان غیر از کارتخوان جایگاه و ۸۲ فقره کارت سوخت  کشف کردند

هادی نژاد  افزود: با بررسی تراکنش ها و دوربین های جایگاه مشخص شد این جایگاه از ساعت ۱۲ بامداد تا ۶ صبح سوختگیری غیرمجاز داشته و به قاچاقچیان سوخت عرضه می‌کرده است.

 شهرستان های جنوب و شرق استان کرمان به  علت همجواری با ۲ استان مرزی کشور با قاچاق سوخت روبرو هستندو این قاچاق علاوه بر به تاراج بردن منابع کشور موجب ناامنی جاده های منطقه هم شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • ضبط ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط تعزیرات البرز
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت در جیرفت
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت درجیرفت
  • محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر
  • محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در ایرانشهر