Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: برای ادامه راه انقلاب به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.

حجت الاسلام هادی عسگری امروز(سوم خرداد) به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای ایستادگی در برابر دشمنان و توطئه های گاه و بی گاه آنها برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب باید تفکر ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود،گفت: برای ادامه راه انقلاب به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اضافه کرد:  باید نسل جدید و آیندگان را با رخدادهایی مثل فتح خرمشهر آشنا کرد، تا در آینده و در مقاطع سرنوشت ساز با الگوبرداری از رشادتهای رزمندگان اسلام در سالهای دفاع مقدس از کیان ایران اسلامی در برابر دشمنان حراست کنند.

وی یادآور شد: سالهای دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که نباید از پتانسیل‌های بالای آن برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت غفلت کنیم.

عسگری با اشاره به ظرفیت های بالای فضای مجازی، تصریح کرد: باید از ظرفیت های فضای مجازی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و آیندگان استفاده شود که در این زمینه در وهله اول به تولید محتوا نیاز است.

وی در ادامه  از فتح خرمشهر به عنوان نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی یاد کرد و گفت: از نظر  نظامی سال‌های دفاع مقدس به دو دوره قبل و بعد از آزادسازی خرمشهر تقسیم می‌شود، چون تا قبل از فتح خرمشهر بیشتر حالت دفاعی داشتیم، اما پس از فتح خرمشهر، تمامی عملیات‌ها همراه با آزادسازی نقاط اشتغال شده بود.

عسگری با بیان اینکه استان کرمانشاه در جریان فتح خرمشهر 41 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده، گفت: باید نسل جدید و آیندگان را با آرمانهای شهدا آشنا کنیم. 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهدا فتح خرمشهر فضای مجازی كرمانشاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس ستاد اقامه‌ی نماز استان اصفهان در در آئین تجلیل از ۲۳ خیر نماز و ۱۶۷ کادر آموزشی و پرورشی ودانش آموز فعال ترویج فرهنگی نماز تاکید کرد: در محیط‌های آموزشی و مدارس، حضور مدیران و معلمان در اقامه نماز به عنوان تبلیغی عملی برای تشویق و ترغیب دانش آموزان بسیار اثرگذار است.
حجت الاسلام ابراهیم رنجبر افزود: فضاسازی مناسب و جذاب در نمازخانه‌های مدارس، الگو‌های تشویقی ابتکاری و بکارگیری مبلغان و مشاوران مذهبی مجرب بخشی از مواردی است که می‌توان برای جذب هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان به فرهنگ نماز از آن بهره برد.
بخش مرکزی جرقویه دارای ۴۳ واحد آموزشی می‌باشد که فقط ۴ مدرسه فاقد نمازخانه است.

دیگر خبرها

  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است