Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@22:18:10 GMT

حواشی پرداخت مطالبات ستاره محبوب استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۹۸۹۳

حواشی پرداخت مطالبات ستاره محبوب استقلالی‌ها

داستان بدهی های استقلال این روزها برای اهالی فوتبال دیگر تکراری شده و گویا این بدهی ها تمامی ندارد.

به گزارش ''ورزش سه''، احمد سعادتمند پس از حضورش به عنوان مدیرعامل استقلال باتمام مشکلات کوچک و بزرگی که وجود داشت از شرایط بحرانی کرونا تا تعطیلات عید نوروز و همچنین شرایط بد اقتصادی کشور توانست برخی از بدهی های مهم استقلال را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در واقع احمد سعادتمند در این مقطع حساس و بحرانی باشگاه استقلال عملکرد قابل قبولی داشته و حتی امکانات سخت افزاری استقلال را نیز از قبیل زمین تمرین و باشگاه بدنسازی به صورت اختصاصی برای تیم مهیا کرد.


اما با تمام اقدام های مهم سعادتمند طلب شیخ دیاباته مهمترین طلب باشگاه بود و به نوعی این موضوع برای هواداران استقلال به مهمترین بحث آبی پوشان  تبدیل شده بود تا جایی که برخی هواداران اعتقاد داشتند اگر شیخ دیاباته در استقلال حفظ نشود ضربه سختی به پیکره استقلال وارد می شود و در نقطه مخالف اگر مدیرعامل جدید آبی ها بتواند شیخ را در استقلال حفظ کند در همین ابتدای مدیریتش می تواند به مرد محبوب استقلالی ها تبدیل شود.


مدیرعامل آبی پوشان در ابتدا قول داد که شیخ دیاباته را به راحتی حفظ می کند و با توجه به ضرب الاجل وکیل دیاباته بدون نگرانی پای حرفش ایستاده بود و با اطمینان و اعتماد به نفس خاصی از حل این مشکل  بزرگ صحبت می کرد.


اما موضوع به اینجا ختم نمی شود چرا که سعادتمند پس از عقد قرارداد اسپانسری با شرکت فولاد متین با خوشحالی خبر از پرداخت بدهی های استقلال و در راس آن شیخ دیاباته و همچنین پرداخت درصدی دیگر از حقوق بازیکنان بود اما گویا سعادتمند در این مسیر سخت فقط حریفش بی پولی باشگاه و بدهی های این تیم نبود چرا که اعضای هئیت مدیره حاضر به امضا کردن قرارداد اسپانسری نبودند و این در حالی بود که این اسپانسر قبل از عقد قرارداد رسمی به خاطر شرایط بحرانی استقلال مبلغی در حدود ۱۰ میلیارد به باشگاه کمک کرده بود مبلغی قابل توجه که صرف بدهی های میلیچ و ۱۰ درصد از حقوق بازیکنان و کادر فنی و همچنین تیمهای پایه و پیشکسوتان ، و از همه مهمتر بخشی از طلب دیاباته بود، سعادتمند این اقدامات را با دریافتی قبل از قرارداد رسمی اش از فولاد متین انجام داد اما این پایان ماجرا نبود چرا که ضرب الاجل دیاباته به استقلال در آستانه اتمام بود و سعادتمند حالا دیگر باید قرارداد اسپانسری را امضا می کرد که بتواند باقی طلب دیاباته را از این شرکت دریافت کند تا بتواند با دیاباته به طور کامل تسویه کند و همچنین ۱۰ درصد دیگر به بازیکنان و کادر فنی پرداخت کند تا روحیه بازیکنان و کادر فنی را درآستانه شروع بازی ها پس از تعطیلی لیگ به خاطر کرونا بالاتر ببرد.


با وجود اینکه اعضای هیئت مدیره استقلال همچنان حاضر به امضای قرارداد اسپانسر نبودند و پس از صبوری مدیرعامل استقلال در ارتباط با این موضوع در نهایت مجبور شد به وزیر ورزش پناه ببرد تا بتواند به عنوان رییس مجمع از او برای امضای این قرارداد و گرفتن پارت دوم مبلغ اسپانسر کمک بگیرد و اتفاقا وزیر هم با توجه به عدم امضای اعضای هئیت مدیره و شرایط بحرانی استقلال و همچنین حرفه ای بودن و قانونی بودن این قرارداد از سعادتمند پشتیبانی کرد و  به عنوان رییس مجمع این قرارداد را امضا کرد تا سعادتمند بتواند با خیال راحت طلب دیاباته را پرداخت کند و در ادامه به بازیکنان و کادر فنی درصدی دیگر واریز کنداما این پایان ماجرا نبود درست زمانی که همه چیز به خوبی پیش می رفت ناگهان اتفاق عجیب دیگری برای استقلال رخ داد و آن هم ثبت شکایت عجیب خلیل زاده و شرکت آریا برتر که طی یکسال از زمان قراردادش با استقلال نتوانسته انتظارات باشگاه را برآورده کند  از شرکت فولاد مبین بود که این اتفاق باعث شد اسپانسر استقلال  نتواند پول طلب دیاباته را به استقلال برساند و سعادتمند در ناامیدی کامل هر ساعتی را که می گذراند به جدایی دیاباته نزدیکتر می شد و هواداران استقلال با استرس زیاد منتظر یک معجزه برای حل این مشکل بودند .

 


احمد سعادتمند که در این چند روزه پر التهاب ترین دوران مدیریتش را پشت سر می گذراند در نهایت با کمک یکی از دوستان نزدیکش توانست پول طلب دیاباته را فراهم کند و سریعا با تماس با وکیل دیاباته اعلام آمادگی برای پرداخت پارت آخر طلب دیاباته کرد اتفاقی که باعث خوشحالی وکیل دیاباته و خود این بازیکن شد.


سعادتمند از این آزمون بزرگ در نهایت با کمک وزیر و اطرافیانش عبور کرد وحالا محبوبیت او نزد هواداران استقلال بیش از پیش به نظر می‌رسد .  اما سوال بزرگی که در ذهن هواداران نقش بست این بود که به راستی این همه کارشکنی در این سطح حتی تا آخرین لحظه چه معنایی دارد و از طرفی دیگر هوادار حق دارد که بداند در پشت پرده استقلال چه خبر است که سعادتمند باید با تمام این موانع و مشکلات مبارزه کند و این جنگیدن تا کی ادامه دارد.


آیا سعادتمند می تواند ماموریتش را در استقلال به پایان برساند یا این کارشکنی های عجیب از درون باشگاه در نهایت او را از استقلال دور  می کند.

استقلال تهران احمد سعادتمند دیاباته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران احمد سعادتمند دیاباته قرارداد اسپانسر طلب دیاباته احمد سعادتمند شیخ دیاباته کادر فنی بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: استقلال کمتر اشتباه کند قهرمان است

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم و شانس قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر با خبرنگار ما به گفتگو پرداخت و ابراز امیدواری کرد که تحت هر شرایطی هواداران استقلال در هفته‌های پایانی تیمشان را تنها نگذارند و حامی این تیم باشند تا مسیر قهرمانی هموارتر شود.

پاشازاده در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد: استقلال شانس قهرمانی بالایی دارد، اما بازی‌های سختی پیش رو دارد، رقابت سنگینی بین تیم‌ها وجود دارد، سپاهان و تراکتور از کورس فاصله گرفتند، اما ذات فوتبال به شکلی است که آن‌ها هم هنوز شانس قهرمانی دارد، رقابت اصلی بین استقلال و پرسپولیس است و هر دو به یک اندازه شانس قهرمانی خواهند داشت.

مهدی پاشازاده در ادامه افزود: شرایط جدول به شکلی است که دست خود تیم‌هاست و هر تیمی کمتر اشتباه کند و بتواند امتیاز کامل را در هر مسابقه به دست آورد می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

پاشازاده در ادامه نقش هواداران را ویژه دانست و گفت: استقلال چهار بازی خانگی دارد و این مسابقات سخت و دشوار هستند، بازی‌های خانگی نقطه قوت استقلال بوده و حضور هواداران تاثیرگذار است، هواداران باید از تیم حمایت کنند، هواداران بدون توجه به حواشی و اتفاقاتی که پیش می‌آید باید بدانند هیچ نامی بالاتر از استقلال نیست و باید هوشیارانه در هفته‌های پایانی از تیم حمایت کنند و نتیجه آن را ببینند.

پیشکسوت استقلال نسبت به تغییرات فنی استقلال اظهار داشت: تغییر سیستم استقلال به سود این تیم تمام شد و روند هجومی بهتری پیدا کرده است و فوتبال رو به جلو و بهتری به نمایش می‌گذارد، جلال‌الدین، چشمی، ماشاریپوف و بلانکو ستون فقرات استقلال هستند که عملکرد خوب آن‌ها می‌تواند نتایج خوبی برای استقلال همراه داشته باشد.

پاشازاده نسبت به عملکرد دفاعی این تیم گفت: استقلال از اول فصل دفاع خوبی داشته در طول فصل تمام آن‌ها عملکرد خوبی داشتند و بازگشت مرادمند به ترکیب استقلال هم خبر خوبی بوده که می‌تواند شرایط دفاعی تیم را بهتر از قبل کند.

پیشکسوت استقلال یک‌دلی مجموعه فنی استقلال را یکی از دلایل موفقیت آن‌ها دانست و گفت: بازیکنان و کادرفنی استقلال از مشکلاتی که به وجود آمده به عنوان یک اهرم انگیزه‌بخش استفاده کردند و یک‌دل شدند، تیم‌های سپاهان و تراکتور پرمهره‌تر هستند، اما استقلال در قالب یک مجموعه تیمی از مشکلات و حواشی که داشتند عامل انگیزشی ساختند و نهایت تلاششان را برای موفقیت تیم انجام دادند.

پاشازاده در انتهای صحبت‌های خود نسبت به حواشی ایجاد شده در باشگاه استقلال گفت: هیئت مدیره باید در حواشی که ایجاد می‌شود دخالت کند، اما آن‌ها انگار اصلا نیستند و هیچ نقش موثری ندارند برای کنترل حواشی!

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • وقتی نیامده محبوب مادریدی‌ها می‌شوی؛ کیلیان ام باپه، قاتل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد
  • پاشازاده: استقلال کمتر اشتباه کند قهرمان است
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
  • نیمکت‌نشینی غیرمنتظره ستاره محبوب در استقلال؛ پای دعوای خطیر و نکونام در میان است؟
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت