Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:07:55 GMT

گلزار شهدای سوم خرداد اردستان گلباران شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۹۹۹۷

گلزار شهدای سوم خرداد اردستان گلباران شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: امروز در کنار گلزار شهدا جمع شدیم تا ضمن‌ بستن پیمانی دوباره با آرمان آنها، خاطره حاضران در عملیات بیت المقدس از شهرستان اردستان را گرامی بداریم و از آنها بخواهیم که ما را در خدمت به مردم و خانواده معظم شهدا یاری کنند و بتوانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهدی ابراهیمی یادآور شد: شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر زمینه‌ساز پیروزی‌های دیگر در جبهه‌ها نیز شدند که جا دارد یاد شهدای لشکر ۱۴ امام حسین (ع) به ویژه سردار حاج حسین خرازی، حاج احمد کاظمی را نیز در کنار سایر شهدای عملیات بیت المقدس از شهرستان اردستان گرامی بداریم.

وی افزود: هم‌زمانی مناسبت سوم خرداد و روز قدس نوید بخش سالی پر از موفقیت برای ایران اسلامی است و ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد فروپاشی حکومت اشغالگر صهیونیستی و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

فرماندار اردستان نیز اظهارداشت: سوم خرداد، آزادسازی خرمشهر روز تحقق وعده و عینیت یافتن امداد الهی به رزمندگان‌ اسلام است.

حمیدرضا تاملی با تبریک این مناسبت به ملت ایران، رزمندگان اسلام، خانواده معظم شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس اضافه کرد: روزهایی در جریان هشت سال دفاع مقدس داشتیم که استثنایی بودند و در آنها شاهد تحقق وعده و نصرت الهی بودیم؛ منجمله سوم خرداد که بفرموده حضرت امام (ره)، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی به مناسبت روز قدس و آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: این امر را به فال نیک می‌گیریم و چنان که رزمندگان‌ در هشت سال دفاع مقدس از مساله قدس غافل نشدند و می‌گفتند که راه قدس از کربلا می‌گذرد، امیدواریم‌ این هم‌زمانی نشانه الهام‌بخش آرمان آزادی قدس شریف باشد.

فرماندار اردستان با اشاره به شرایط کنونی کشور در نتیجه شیوع ویروس کرونا بیان کرد: امسال اتفاق خاصی رخ داد و با ورود این بیماری نتوانستیم مراسم یوم‌الله قدس را همانند سال‌های گذشته برگزار کنیم، هرچند در فضای مجازی و نقاط مختلف دنیا شاهد برجسته شدن این مناسبت بودیم.

وی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی چند سال پیش فرمودند، رژیم اشغالگر قدس ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ما امروز شاهد شکست آمریکا و عواملش در رابطه با معامله ننگین قرن هستیم که حتی جرات رونمایی از آن را تا کنون پیدا نکردند.

تاملی ادامه داد: مسلمانان و به ویژه مردم مبارز و انقلابی ایران‌، قدس را به عنوان مساله اول جهان اسلام می‌شناسند و امید است که بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، با همکاری خود مردم فلسطین‌ در آینده نزدیک شاهد آزادی قدس شریف باشیم و در آن مکان مقدس با آزادی نمازجماعت اقامه کنیم.

امام‌جمعه اردستان نیز با گرامی‌داشت هم‌زمانی روز قدس و آزادسازی خرمشهر گفت: امیدواریم خدای متعال عنایت فرماید و فتح عظیمی که در خرمشهر نصیب ملت ایران کرد، در قدس شریف هم‌ شامل حال ملت مظلوم فلسطین کند.

حجت‌الاسلام حسن دهشیری افزود: امیدواریم خداوند شهدای عملیات بیت المقدس و فلسطین را با شهدای کربلا محشور و به خانواده معظم آنها صبر و اجر عنایت کند.

خرمشهر پس از ۵۷۶ روز اشغال توسط ارتش بعثی، در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بازپس گرفته شد و بر همین اساس این مناسبت با عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام‌گذاری شده است.

مردم اردستان در مجموع ۳۲۰ شهید، ۵۵۰ جانباز و ۴۴ آزاده در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم ایران اسلامی کردند.

شهرستان با جمعیت افزون بر ۴۲ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها سالروز فتح خرمشهر شهدا اردستان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز فتح خرمشهر شهدا اردستان اصفهان سالروز فتح خرمشهر شهدا اردستان اصفهان عملیات بیت المقدس آزادسازی خرمشهر سوم خرداد قدس شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم

آیین تشییع باشکوه و جانسوز شهید محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور پر شور مردم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین تشییع با شکوه و جانسوز شهید محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان صبح امروز با حضور پر شور مردم شهیدپرور، سعید ایرانمنش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در شهر اختیارآباد برگزار شد.

شهید محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان حضور داشت که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود.

این نوجوان 13 ساله کرمانی که از قسمت نخاع آسیب جدی دیده بود از روز حادثه تاکنون در بخش ای سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری بود و با وجود درمان‌های تکمیلی زیادی بر روی وی انجام شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمانتعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به 97 شهید رسید

لازم به ذکر است، شهید محمدمهدی ایرانمنش به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حضور داشت که پدر این نوجوان نیز در انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیده است.

به گزارش تسنیم، در انفجار تروریستی روز 13 دی‌ماه 1402 در نزدیکی گلزار شهدای کرمان تعداد زیادی از زائران چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در مسیر گلزار شهدای کرمان به خاک و خون کشیده شدند؛ در این حادثه که 2 بمب انتحاری در میان مردم و زائران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منفجر شد تاکنون 97 شهید برجا گذاشته است که در میان شهدا تعداد زیادی کودک، نوجوان و دانش‌آموز وجود دارد.

.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد
  • تصویری از نوجوان کرمانی که امروز به شهادت رسید
  • آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید
  • افزایش شهدای جنایت تروریستی کرمان
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید
  • شهادت نوجوان کرمانی در بیمارستان | آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید
  • شهادت آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان