Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@15:12:09 GMT

اصلاح ۲۷ هزار واحدی شاخص کل بورس امروز ۳ خرداد ۹۹

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۰۰۲۸

اصلاح ۲۷ هزار واحدی شاخص کل بورس امروز ۳ خرداد ۹۹

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه_ سوم خردادماه_ در ادامه روند اصلاحی چند روز اخیر خود، ۲۷ هزار واحد دیگر کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه_ سوم خردادماه_ با ثبت کاهش ۲۷ هزار و ۱۲۵ واحدی به ۹۵۹ هزار و ۶۳۴ واحد رسید.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس تهران می‌توان به کاهش ۳۷۶۷ واحدی شاخص هم وزن، ۷۲۰۷ واحدی شاخص قیمت، ۲۲ هزار و ۲۰۲ واحدی شاخص بازار اول، ۴۵ هزار و ۴۶ واحدی شاخص بازار دوم، ۲۴ هزار و ۸۴۸ واحدی شاخص صنعت، کاهش ۱۳۲۳ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و کاهش ۱۲۰۶ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حجم معاملات بورس تهران برابر با ۱۰ هزار و ۸۵۹ میلیون سهم بود که طی یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۴۲۱ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۸۴ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۱۸۷ میلیون ریال، رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۳۵ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۷۶۸ میلیارد ریال شد.

در این میان نمادهای "غشهد"، "وکار" و "کفپارس" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای " غپینو"، "فولاژح" و "دسبحانح" نیز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 425302

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار بورس شاخص بورس معاملات بورس بورس شاخص کل بورس بورس تهران شاخص بورس تهران بازار دوم بورس بازار اول بورس سهامداران بورس بازار معاملات نقدی بورس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واحدی شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) با ۶ هزار و ۲۳۲ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحدی قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۸۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت نزدیک به سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

کد خبر 845207 برچسب‌ها شاخص کل بورس بورس تهران بورس - فرا بورس

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس امروز ۲۸ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت
  • کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار