Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:59:01 GMT

پرداخت الکترونیکی زکات فطریه

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۰۰۶۷

پرداخت الکترونیکی زکات فطریه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌اصغر شاهزیدی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه نماز عید فطر برگزار نمی‌شود در صحن مصلی اصفهان پایگاهی نداریم، اما در سطح شهر ۱۰۰ پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطریه فعال است روش‌های پرداخت الکترونیک در دسترس شهروندان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در خصوص پرداخت الکترونیکی فطریه، افزود: مردم می‌توانند با شماره گیری کد *۶۶۵۵*۲۰۰۲# فطریه خود را به سهولت تنها با گوشی همراه خود پرداخت کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: بهتر است فطریه از طریق سامانه بهزیستی پرداخت شود، در غیر این صورت حضور در پایگاه‌ها با توجه به رعایت همه نکات بهداشتی باشد.

او با بیان اینکه در پایگاه‌های بهزیستی تا حد امکان از گرفتن پول نقد خودداری می‌شود، اظهار کرد: در صورت استفاده نکردن از روش‌های پرداخت الکترونیک شهروندان با دوری از هرگونه تجمع فطریه خود را در این پایگاه‌ها پرداخت کنند، همچنین در پایگاه‌های برقرار هم از روش پرداخت با کارت بانکی استفاده می‌شود و رسید آن در صندوق انداخته می‌شود.

شاهزیدی با بیان اینکه پرداخت فطریه به وسیله کد ussd به حساب بهزیستی به اطلاع همه ادارات استان رسیده است، افزود: کارمندان ادارات دولتی می‌توانند فطریه و کفارات خود را به حساب بهزیستی یا کمیته امداد واریز کنند که شماره کد دستوری واریز در اختیار همه قرار گرفته است.

وی در خصوص هزینه کرد این مبالغ در بهزیستی گفت: هر ساله تلاش ما بر این است یک ماه قبل از ماه رمضان از خانواده‌های نیازمند تحت پوشش گزارشی بگیرند تا فطریه جمع‌آوری شده در جهت تامین نیاز‌های این خانواده‌ها هزینه شود، همچنین کفاره را برای هزینه خرید آرد، گندم یا نان هزینه می‌شود.

شاهزیدی افزود: همه خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی استحقاق کمک و اخذ فطریه را دارند چرا که نیازمندی این افراد که اکثراً بی سرپرست، بدسرپرست یا دارای سرپرست از کار افتاده هستند محرز شده است و همه این مبالغ جمع‌آوری شده در جهت تامین هزینه زندگی این افراد خواهد بود.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی پرداخت الکترونیکی زکات فطریه پایگاه های بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

رئیس گروه تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید تقریباً همه اطلاعات نسخه‌پیچی دارو برای پرداخت غیرحضوری تا کمتر از یک ماه آینده به بیمه‌های تکمیلی می‌رسد.

به گزارش صداوسیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته در حال حاضر فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه به شرکت‌ها رسیده؛ موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد