Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه خراسان رضوی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات گفت: در تعطیلات عید فطر تمهیدات ویژه جاده‌ای برای عبور و مرور وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.
او افزود: تردد انواع تریلی و کامیون به استثنای خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ روز‌های یکشنبه ۹۹/۳/۴، دوشنبه ۹۹/۳/۵ و جمعه ۹۹/۳/۹ در محور بزرگراهی مشهد – قوچان- شیروان بجنورد - آشخانه و جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح تردد موتورسیکلت‌ها نیز از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۹۹/۲/۳۱ تا ساعت ۶ بامداد شنبه ۹۹/۳/۱۰ در محور آزاد راهی و بزرگراهی مشهد – سبزوار – سمنان به تهران و بالعکس به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک ممنوع است.
امیدوار بیان کرد: با توجه به تهدیدات و خطرات انتشار ویروس کرونا و ضرورت توجه به مراقبت‌های بهداشتی وفاصله گذاری‌های اجتماعی، انتظار داریم مردم عزیز از سفر‌های غیر ضروری به طور جدی خودداری کرده و با خدمتگزاران خود در پلیس راه همچون همیشه همکاری کنند.

انتهای پیام// ز. ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تمهیدات ترافیکی عید فطر لزوم فاصله گذاری اجتماعی ممنوعیت تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ عدم کنترل پلیس راه چه بر سر کامیون های حمل پالت قیر آورد؟

تین نیوز

حمل پالت قیر به علت خمیری بودن باعث خمیدگی و افتادن از روی کفی می شود به همین دلیل نیاز به ناوگان خاص خود را دارد.

به گزارش تین نیوز، سعید عسگری راننده کامیون با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: طی هفته گذشته در جاده های کشور چندین مورد حادثه برای کامیون کفی حامل پالت قیر رخ داده که موجب تصادف شده است.

وی افزود:  بار پالت جامبو قیر باید با  ناوگان  بغل دار حمل شود و این موضوع نیز باید توسط پلیس راه کنترل و از حمل بدون حفاظ آن جلوگیری گردد.

وی تاکید کرد: بارگیری جامبو قیر روی کفی بدون حفاظ با خطرات افتادن بار از روی کفی مواجه است و همانطور که گفته شد در هفته گذشته چندین مورد در جاده های اصفهان اتفاق افتاده است.

به گزارش تین نیوز، رانندگان کامیون دیگری نیز در شبکه های اجتماعی عنوان کرده اند که هفته گذشته در کمربندی شهرضا  شاهد افتادن یکی از پالت های قیر از روی کامیون کفی بودند که موجب وقوع تصادف و خسارت به چند ماشین شد.

به گفته آنان، در این حادثه یک دستگاه اتوبوس هم از جاده منحرف شده است.

رانندگان کامیون تاکید کردند: قیر به علت اینکه ابتدا به صورت مذاب داخل پالت ریخته می شود،  سفت نمی شود و حالت خمیری دارد که همین امر موجب خم شدن آن به یک سمت خم  و افتادن از روی کفی می شود. 

تصاویر پیوست را که سعید عسکری فعال حمل و نقل جاده ای از نحوه حمل پالت قیر برای خبرنگار ما ارسال کرده است ببینید:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ◄ عدم کنترل پلیس راه چه بر سر کامیون های حمل پالت قیر آورد؟
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس