Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:13:04 GMT

امکان دورکاری کارمندان فیس بوک تا همیشه!

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۰۲۹۱

امکان دورکاری کارمندان فیس بوک تا همیشه!

مدیرعامل شرکت فیس بوک به تازگی اعلام کرده تمامی کارمندان به جز آن دسته از افرادی که حضورشان الزامی است، امکان تمدید دورکاری تا همیشه را خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، مارک زاکربرگ موسس و مدیرعامل فیس‌بوک به تازگی در مصاحبه و گفتگویی از نحوه فعالیت کارکنان و پرسنل خود سخن گفته و شرایط کاری در دوران پسا کرونا را توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس گزارشی که در وب سایت زد دی نت آمده است، فیسبوک که بدون شک از بزرگترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار می رود، به تازگی امکان دورکاری تمامی کارکنان در پرسنل خود را تا همیشه تمدید کرده و تنها آن دسته از کارمندانی را که حضورشان در محل کار الزامی است به صورت شیفتی و گردشی به شعبه و مراکز فیس بوک فراخوانده است.

فیس بوک یکی از نخستین شرکت‌های بود که برنامه و طرح دورکاری را برای کارمندان خود در زمان شروع گسترده و بحران پاندمی کرونا اعلام و مطرح کرد.

پیشتر نیز اخبار های منتشر شده حاکی از آن بود که کارمندان فیس‌بوک می توانند به انتخاب خود تا پایان سال جاری میلادی به فعالیتشان به صورت دورکاری ادامه دهند و این بدان معناست که لزومی ندارند آنها برای دریافت حقوق و سایر مزایای شغلی در محل کار خود حضور یابند و تنها کافیست تمامی کار و فعالیت های شغل خود را از خانه و با استفاده از رایانه های شخصی خود به صورت کامل و به موقع انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فيس بوك فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یزدان پناه با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هیات دولت تصویب شود و سپس توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته اظهارات مدیران وزارت نیرو برمبنای همان مصوبه سال قبل بود اما ممکن است امسال تغییراتی کند.

مشروح گزارش در این خصوص را (اینجا) بخوانید

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898833

دیگر خبرها

  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان بیشتر بود
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد