Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:13:05 GMT

هافبک شیلیایی در بارسلونا ماندگار می‌شود؟!

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۰۳۳۳

هافبک شیلیایی در بارسلونا ماندگار می‌شود؟!

موندو دیپورتیوو ادعا می‌کند که آرتور ویدال هیچ تمایلی به ترک بارسلونا در نقل و انتقالات پیش رو ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکی از باشگاه هایی بوده که در مدت تعطیلی رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا حاشیه های زیادی در رابطه با نقل و انتقالات آن مطرح شده است. این در حالی است که البته هیچ کدام از این گمانه زنی ها توسط باشگاه کاتالانی تایید یا تکذیب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آرتور ویدال یکی از بازیکنانی بود که بحث جدایی او از بارسلونا در نقل و انتقالات پیش رو وجود دارد. هافبک شیلیایی هر بار که در ترکیب بارسا به میدان رفته عملکرد قابل قبول و تاثیر گذاری از خود ارائه داده اما با این حال جدایی وی از بلوگرانا محتمل به نظر می رسد.

 

 

 

 

کیکه ستین امروز در مصاحبه اعلام کرد که از حضور آرتور ویدال در تیمش خوشحال است. حالا و در همین رابطه موندو دیپورتیوو نیز ادعا می‌کند که هافبک شیلیایی بارسلونا هم مانند ایوان راکیتیچ و آرتور ملو از حضور در این باشگاه کاملاً راضی است و هیچ قصدی برای ترک بارسا ندارد.

 

پیش از این گفته شد این احتمال وجود دارد که آرتور ویدال بخشی از معامله انتقال لائوتارو مارتینز به نوکمپ باشد اما به نظر می رسد که اینتر تنها با دریافت مبلغ بند آزادسازی این ستاره آرژانتینی یعنی ۱۱۱ میلیون یورو راضی به فروشش خواهد شد.

بارسلونا آرتورو ویدال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آرتورو ویدال آرتور ویدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار

در کنار داستان و شخصیت‌پردازی خوبی که این سریال دارد، قاب‌های زیبا و چشم‌نوازی را هم برای مخاطب ترسیم کرده که به جذابیت سریال افزوده است. 

به‌خصوص در سری جدید که اهالی روستا راهی یک سفر می‌شوند و از غرب ایران به جنوب کشور می‌روند و از این رو نماهای زیبایی را در معرض دید مخاطب قرار می‌دهند. حتی در تیتراژ هم با اماکن و نقاط مهم گردشگری‌ای آشنا می‌شویم که شاید تاکنون ندیده بودیم.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس