Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@15:19:04 GMT

پورشیب: حرفم را روی تاتامی می‌زنم

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۰۳۵۶

پورشیب: حرفم را روی تاتامی می‌زنم

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: امیدوارم هر کاراته‌کایی که شایسته است و می‌تواتد بهترین نتیجه را برای کشور عزیزمان بگیرد، راهی توکیو شود.

به گزارش مشرق، ذبیح‌الله پورشیب در خصوص تغییر روند نحوه کسب سهمیه المپیک توکیو اظهار داشت: وقتی این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم چون این روش بسیار عادلانه است. متاسفانه شیوع ویروس کرونا تاثیر مخربی روی ورزش دنیا گذاشت و رقابت‌های کاراته هم کنسل شد اما خوشبختانه نظر فدراسیون جهانی برگشت و رقابت برای رسیدن به المپیک کماکان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کمک قهرمان اسبق کاراته برای مبارزه با کرونا

وی افزود: ورزش با رقابت جذاب می‌شود اما در تیم ملی کاراته ایران رقابت کنار رفاقت است و تمام بچه‌ها در اوزان مختلف با هم دوست هستیم و به پیشرفت هم کمک می‌کنیم. از ته قلبم می‌گویم مهم برافراشته شدن پرچم عزیز کشورمان است و فرقی ندارد من، سجاد یا هر کاراته‌کای دیگری به المپیک برویم.

کاپیتان تیم ملی کاراته در خصوص اینکه چرا در این مدت هیچ مصاحبه‌ای انجام نداد، گفت: هر ورزشکاری در برهه‌ای از زمان به حق یا ناحق از برخی مسائل دلگیر می‌شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما همیشه سعی می‌کنم حرف خود را روی تاتامی بزنم و دوست ندارم شلوغ کاری کنم.

پورشیب در پایان‌ خاطرنشان کرد: درست است که شانس دوباره به من رو کرد اما از ته قلبم امیدوارم هرکسی که شایسته است و می‌تواند در المپیک بهترین نتیجه را برای کشور عزیزمان بگیرد، راهی توکیو شود. تمام ملی‌پوشان کاراته لیاقت حضور در المپیک را دارند و مطمئن باشید این اتحاد و یکدلی منجر به کسب نتیجه خواهد شد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس کاراته ذبیح الله پورشیب تاتامی کاپیتان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقامیرزایی مسافر المپیک شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود

علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، ازبکستان، ژاپن، چین، قزاقستان، عراق و کره رقابت کرد و با زمان ۳:۵۰.۲۸۲ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد

با توجه به کسب سهمیه قایق دونفره قزاقستان و طبق قوانین فدراسیون جهانی اولیت سهمیه با قایق گروهی است و به همین دلیل سهمیه قایق تکنفره قزاقستان که دوم شده بود به نفر سوم تعلق میگیرد

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب سهمیه المپیک توسط دانشجوی دانشگاه آزاد
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • قایقران گیلانی مسافر المپیک پاریس شد
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • معرفی قهرمانان سه وزن نخست کاراته دختران زیر ۲۱ سال کشور
  • آقامیرزایی مسافر المپیک شد