Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@23:01:28 GMT

هر کیلو شیرینی تر ۳۵ هزار تومان است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۰۴۲۹

به گزارش اکوفارس، علی بهره‌مند رئیس اتحادیه قنادان تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به میزان استقبال مردم از بازار شیرینی در ماه رمضان، گفت: بازار شیرینی و زولبیا هر سال در ماه رمضان رونق خوبی داشت اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا استقبال کمی از این بازار شد.

رئیس اتحادیه قنادان ادامه داد: از آنجایی که فردا روز عید فطر است امیدواریم بازار این صنف رونق گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در خصوص افزایش قیمت شیرینی و شکلات در آستانه حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر تصریح کرد: تا به امروز افزایش قیمتی در خصوص شیرینی و شکلات نداشته‌ایم و در حال حاضر هم تنها به فکر جبران آسیب‌های مالی ناشی از کرونا هستیم.

بهره‌مند در خصوص افزایش قیمت بعد از ماه رمضان، بیان کرد: در بازار مواد اولیه تهیه شیرینی از جمله شکر، روغن و آرد افزایش قیمت داشته است، اما قنادان به هیچ عنوان محصولات خود را گران نکردند و قیمت‌ها همانند گذشته است.

به گفته این مقام مسئول متاسفانه کارخانه‌های تولید روغن، این محصول را به صورت مستقیم در اختیار قنادی‌ها قرار نمی‌دهند و همین موضوع بسترساز شکل گیری بازار سیاه شده است.

رئیس اتحادیه قنادان با تاکید بر اینکه آرد و شکر نیز همچون روغن به صورت آزاد تهیه می‌شود، گفت: تهیه اقلام اساسی به صورت آزاد به یکی از جدی‌ترین معضلات این صنف تبدیل شده است. سیستم جامع تهیه آرد نیز آنچنان که باید به روز و پیشرفته نیست و این نارسایی نیز مزید بر علت شده است تا مشکلات قنادان افزون‌تر شود.

او در خصوص قیمت انواع شیرینی در بازار، گفت: هر یک کیلو شیرینی دانمارکی ۲۸ هزار تومان، شیرینی زبان ۲۸ هزار تومان، شیرینی پاپیونی ۲۸ هزار تومان، شیرینی‌تر ۳۵ هزار تومان و کیک یزدی ۲۱ هزار تومان در شیرینی فروشی‌ها به فروش می‌رسد.

شیرینی دانمارکی ۲۸ هزار تومان شیرینی زبان ۲۸ هزار تومان شیرینی پاپیونی ۲۸ هزار تومان شیرینی‌تر ۳۵ هزار تومان کیک یزدی ۲۱ هزار تومان

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ۲۸ هزار تومان افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با دویست و هشتاد هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۳ میلیون و ۳۸۸ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با یک میلیون تومان تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون و ۱۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، هفت میلیون تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۲۸ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۶۸۲ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۹۲ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • قیمت نفت نزولی شد
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • طرز تهیه کوکورچ ترکیه ای با ۲۰۰ متر روده و ۲ کیلو گوشت (فیلم)
  • قیمت گوشت بوقلمون امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت
  • نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان