Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیست ونهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «مکث» قصه زنی روايت می‌‌شود كه نمی‌‌تواند در مقابل رنج ديگران بی‌تفاوت باشد.

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «مکث» در بيست‌ونهمين قسمت از  این برنامه مناسبتی كه شنبه شب ساعت ١٩:٣٠ از شبكه دو سيما پخش خواهد شد، گيتی خامنه ميزبان مرجان محسنیان‌سزاوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه قصه زنی روايت می‌‌شود كه نمی‌‌تواند در مقابل رنج ديگران بی‌تفاوت باشد و از كار در محله‌های محروم يزد تا به راه انداختن شبكه‌ای راديويی برای روحيه دادن به بيماران كرونايی را انجام مي‌دهد. زنی نیکوکار كه بخاطر رفت‌وآمد به بيمارستان و خدمت به بيماران كرونايی مدت‌هاست فرزند واقعی و چهار فرزندخوانده دلبندش را در آغوش نكشيده است.

برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه دو قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود،قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر  گلاره عباسي، فريبا متخصص، فرناز رهنما، پيام دهكردي، الهام پاوه‌نژاد، داريوش رسول نجفيان، كاردان، چنگيز جليلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه دو سیما ماه مبارک رمضان ماه رمضان 99 برنامه مکث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم امیدیان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی تأمین اجتماعی استان سمنان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جهت دریافت خدمات درمان سرپائی به مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان سمنان مراجعه داشته‌اند.

وی با اشاره به جمیعت تحت پوشش تأمین اجتماعی در استان اظهار داشت: به طور میانگین هر بیمه شده شش بار مراجعه به مراکز درمانی ملکی داشته است. وی ادامه داد: از مجموع خدمات ارائه شده یک میلیون و هشتصد هزار خدمت مربوط به موارد پاراکلینکی شامل خدمات دارویی، آزمایش، فیزیوتراپی، رادیولوژی و … بوده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه در هر مرکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی داروهای متناسب با نوع خدمات عمومی و تخصصی آن مرکز ارائه می‌گردد اظهار داشت: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نسخه دارویی با تعداد ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار قلم دارو در بخش درمان سرپائی برای بیماران ثبت شده است.

امیدیان با اشاره به حجم بالای مراجعین به مراکز درمانی استان بیان داشت: علیرغم وجود برخی محدودیت‌های سازمانی و درمانی در ارائه خدمت بویژه در حوزه متخصصین، تلاش مجموعه مدیریت درمان استان بر خدمت رسانی گسترده و مناسب به جامعه هدف معطوف شده است.

کد خبر 6084553

دیگر خبرها

  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم