Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهکندی نژاد گفت: در جامعه امروز نیز می توانیم از خرمشهر الگوبرداری کنیم و در خرمشهرهای دیگر موفق شویم و خرمشهرهای پیش رو را فتح کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا چهکندی نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: خرمشهر تحقق وعده های الهی بود که به مومنین داده شد و رزمندگان با ایمان، اعتقاد، باور و معرفت خود پای در میدان نبرد گذاشتند و خداوند هم امداد های غیبی خود را شامل حال آنها کرد و توانستند خرمشهر را علی رغم همه استحکاماتی که صدام به وجود آورده بود فتح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با بیان اینکه قدرت اعتقاد و باور به امدادهای الهی به همه مظاهر مادی و دنیایی غلبه کرد و آنچه که همه کارشناسان نظامی می گفتند فتح خرمشهر غیر ممکن است را ممکن کردند، افزود: در جامعه امروز نیز می توانیم از خرمشهر الگوبرداری کنیم و همانطور که خرمشهر در بن بست گیر نکرد و فتح شد، امروز هم با همان اعتقاد و باور می توانیم در خرمشهرهای دیگر موفق شویم و خرمشهرهای پیش رو را فتح کنیم،

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشمر خاطرنشان کرد: معرفت و باور و ارزش زمانی که به وجود بیاید بن بست وجود ندارد طی چهل سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی اگر در گام اول موفق شدیم بر اساس ارزش ها و باورها و اعتقادات بود.

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب باورها، ارزش ها حرف اول را می زند نه مظاهر دنیوی، تصریح کرد: در قضیه کرونا اگر ما موفقیتی تا به امروز داشتیم برای این بود که مدیریت بر اساس باورها و ارزشها است.

چهکندی نژاد همچنین در ادامه اذعان کرد: در فتح خرمشهر ولایتمداری و ولایت محوری حرف اول را می زند و در قضیه ویروس کرونا نیز همین بود و زمانی که مقام معظم رهبری صحبت از کمک های مومنانه می زنند مردم به میدان می آیند و به داد محرومان، مستضعفین و آسیب دیدگان از کرونا می رسند.

وی با بیان اینکه مدیریت ایران اسلامی در موضوع کرونا با تمام تحریم ها نسبت به خیلی از کشورهایی که از لحاظ اقتصادی مشکل ندارند، بهتر بود، عنوان کرد: ایران اسلامی زمانی که بر اساس باورها و ارزشها، ویروس کرونا را مهار کرد مطمئناً در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر همچنین در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم آن روز برسد که همانطور که خرمشهر فتح شد، قدس هم فتح شود و مسلمین در آنجا نماز بخوانند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • اوقات شرعی سی و یکم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی سی ام فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است
  • اوقات شرعی بیست و نهم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر