Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@01:08:25 GMT

آخرین زمان واریز وام یک میلیون تومانی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۰۶۳۰

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا، گفت: ٢٢ خرداد آخرین مهلت واریز وام یک میلیونی برای افرادی است که تاکنون وام نگرفتند اما ثبت نام را به درستی انجام دادند، است.
 

با شیوع بیماری کرونا دولت برای حمایت از افراد جامعه پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی برای ٢۴ میلیون خانوار یارانه بگیر نقدی را در دستور کار خود قرارداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا کنون ٢٠ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ خانوار یارانه بگیر از مجموع ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار، وام یک میلیون تومانی دریافت کردند.
 

همچنین حدود ۴ میلیون خانوار یارانه بگیر هنوز وام یک میلیون تومانی دریافت نکرده‌اند.به گفته سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا از این تعداد برخی تمایلی به دریافت وام ندارند و تعدادی سیم کارت به نامشان نیست و برای افرادی که فاقد سیم کارت هستند فروش آنلاین سیم کارت درنظر گرفته شده است.
 

«حسین میرزایی» پیش از این اعلام کرده بود که ١٠ خرداد ماه به عنوان آخرین مهلت برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده است و این مهلت تمدید نمی‌شود.براساس اعلام وی ٢٢ خرداد آخرین مهلت واریز وام یک میلیون تومانی است و سپس پرونده بسته می‌شود.

 

آخرین خبر

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کرونا اقتصاد جام نیوز وام یارانه وام یک میلیون تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان

معاون سوادآموزی استان همدان گفت: پاداش سوادآموزان قبول شده در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ به حساب افراد واجد شرایط و مشمول واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، منوچهر توسلی‌کیا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت وزیران در سال ۱۳۹۳ تصویب کردند که سازمان سوادآموزی موظف به پرداخت پاداش معادل ۲۰ درصد از سرانه هزینه تمام شده از محل اعتبارات مصوب به سوادآموزان قبول شده در دوره سوادآموزی است.

وی افزود: اجرای این مصوبه از تاریخ ابلاغ برای یک سال اجرا شده بود، اما به‌رغم تعهدات ایجاد شده و به علت تأمین نشدن اعتبار و کسری تخصیص، اجرای مصوبه از سال ۱۳۹۴ به مدت ۸ سال مسکوت مانده بود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان اجرای این مصوبه را برای سوادآموزان قبول شده گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال ایرانی دانست و ادامه داد: به‌رغم مسکوت ماندن و توقف اجرای این مصوبه به مدت هشت سال، با پیگیری‌های متعدد به عمل آمده از طرف سازمان سوادآموزی در سال ۱۴۰۱ در فاز نخست، پرداخت قبول‌شدگان سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ اقدام شد.

توسلی‌کیا در مورد واریز فاز دوم پرداخت مطالبات تشویقی سوادآموزان، تصریح کرد: برای واریز این مبالغ نیاز به شماره شِبای سوادآموزان و شماره همراهشان بود که با پیگیری‌های مسئولان سازمان این مسیر هموار شد و با پیگیری‌های مکرر انجام شده نیز فاز دوم پرداخت مطالبات برجای‌مانده از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ کلید خورد.

وی اضافه کرد: در نهایت، پاداش سوادآموزان قبول شده سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به‌حساب افراد واجد شرایط واریز شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد: تعدادی از افراد به دلیل نداشتن شماره شِبا یا مسدود بودن شماره‌حساب‌هایشان مبلغ به حسابشان واریز نشد که لازم است این سوادآموزان که مربوط به دوره تحصیلی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ هستند و پاداش قبولی خود را دریافت نکرده‌اند برای پیگیری و انجام اقدامات بعدی کد ملی خود را به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ پیامک کنند.

توسلی‌کیا ادامه داد: افرادی که به هر دلیل شماره شِبا نداشتند، می‌توانند به معاونت سوادآموزی استان مراجعه کنند تا بررسی مدارک انجام و درخواست تشویق برای آن‌ها نیز فراهم شود.

وی در خصوص مطالبات سال‌های قبل گفت: باقیمانده مطالبات سال‌های قبل در صورت تأمین اعتبار از سال جاری به تدریج پرداخت خواهد شد.

کد خبر 746805

دیگر خبرها

  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان