Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@08:08:05 GMT

ترافیک پرحجم در ورودی و خروجی مشهد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۰۶۴۶

ترافیک پرحجم در ورودی و خروجی مشهد

رئیس پلیس راه خراسان رضوی از ترافیک سنگین و پرحجم در مسیرهای ورودی و خروجی مشهد خبر داد.

سرهنگ هادی امیدوار در گفتگو با مهر، با بیان اینکه وضعیت ترافیک در مسیرهای ورودی و خروجی مشهد پر حجم است، اظهار کرد: در محورهای مشهد _ تربت حیدریه، مشهد _ فریمان، آزاد راه شوشتری، مشهد به چناران و بلعکس ترافیک نیمه سنگین و در بقیه مسیرهای استان نیز ترافیک روان و عادی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته شش تصادف فوتی در جاده‌های خراسان رضوی گزارش شده است، افزود: در این شش تصادف متأسفانه شش نفر از شهروندان کشته شدند. همچنین ۱۵ تصادف جرحی با ۱۹ مجروح نیز در جاده‌ها اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به ادامه وضعیت قرمز در مشهد، ابراز کرد: بسیاری از این تصادفات در مناطق منتهی به تفرجگاه‌ها و بیشتر حادثه‌ها نیز با موتور سیکلت اتفاق افتاده، لذا رانندگان دقت کافی را داشته باشند و در صورت امکان با توجه به شرایط شیوع کرونا سفرهای خود را به حداقل برسانند.

سرهنگ امیدوار با اشاره به اینکه مردم هشدارها را جدی نمی‌گیرند، گفت: از حجم ترافیک جاده‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که مردم هشدارها را جدی نمی‌گیرند، باید گفت هنوز شیوع ویروس کرونا تمام نشده و هر لحظه امکان ابتلاء به این بیماری وجود دارد.

وی با بیان اینکه مردم فعلاً برنامه‌ریزی برای سفر نداشته باشند، گفت: فاز اول طرح تابستانه در قالب تعطیلات عید سعید فطر و نیمه خردادماه شروع شده و محدودیت‌هایی نیز ابلاغ شده است‌.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: در صورت لزوم محدودیت تردد کامیون‌ها را در مسیرهای بزرگراهی خواهیم داشت اما در حال حاضر فعلاً باتوجه به حجم ترافیک این محدودیت را شاهد نیستیم.

وی در پایان گفت: از همه رانندگان می‌خواهیم به قوانین و مقررات را رعایت کرده و جوانب احتیاط را مدنظر داشته باشند.

لینک کوتاه: asriran.com/0033tv

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترافیک مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: این سازمان در طول سال، شاعران و هنرمندان را دور هم جمع می کند و در راستای ارتقای فنی و هنری آن ها برنامه های مختلفی را برگزار می‌کند.   محمد خالقی با اشاره به فراخوان شب شعر وعده صادق از ۲۵ فروردین ماه جاری اظهار کرد: در این مدت اشعار شاعران شهرستان های مختلف استان جمع آوری شده است.   او ادامه داد: در این برنامه هدف‌گذاری شده است تا با جمع آوری اشعاری که با موضوع رژیم کودک‌ کش اسرائیل و همچنین توانمندی های دفاعی کشورمان سروده شده، نسبت به رسانه‌ ای کردن این اشعار و در اختیار عموم قرار دادن آنها اقدام شود.   مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی، مهمترین هدف این شب شعر را تلاش در راستای جهاد تبیین با استفاده از ابزار هنر عنوان کرد و افزود: در این مراسم حدود ۵۰  شاعر حضور دارند که از این تعداد ۱۰ شاعر شعر خود را قرائت می کنند.   در پایان شب شعر وعده صادق از شاعران ۷ شعر برگزیده تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود
  • برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته است
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه ۲۸ فروردین
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد