Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد با گلایه از برخی انتصاب‌های صرفا سیاسی، از نمایندگان مجلس خواست مانع انتصاب برخی افراد سیاسی که برای پست‌های مدیریتی و اجرایی ناتوان هستند شوند. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله سیدکاظم مدرسی ظهر امروز در نشست دبیرخانه ماهر سپاه یزد که با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، نمایندگان یزد در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه الغدیر یزد برگزار شد با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، روز قدس و عید سعید فطر اظهار داشت: نمایندگان مجلس نمایندگان کل ملت هستند و باید در فعالیت‌های خود منافع ملی را لحاظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه پیگیری این منافع ملی نیاز به همدلی و همراهی دارد تصریح کرد: این که فرماندهی و شورای راهبردی سپاه الغدیر یزد این جلسه را به عنوان یکی از نخستین جلسات چهار نماینده استان تشکیل دادند امیدوار کننده است.

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد خاطرنشان کرد: از نمایندگان استان درخواست داریم که با توجه به ضرورت‌های یزد، همیشه دستشان در دست یکدیگر باشد و همراهی لازم را داشته باشند.

مدرسی افزود: در درجه اول نمایندگان برای تامین منافع ملی در حوزه‌های مختلف و هم برای منافع استانی باید همراهی نمایندگان در بالاترین حد ممکن وجود داشته باشد و از اختلافات به صورت جدی پرهیز شود.

رئیس حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه ادامه داد: قطعا اختلاف و دوری نمایندگان با یکدیگر می‌تواند لطمات و خسارت‌های جبران ناپذیری به استان وارد کند و زمینه‌ای به وجود آورد که منافع استان با مشکل مواجه شود کما اینکه تجربه‌هایی هم در این زمینه وجود دارد.

انتقاد شهردار رشت از دخالت اعضای شورا در انتصاباتپنج انتصاب جدید در سطح اول بدنه وزارت جهاد کشاورزیانتصاب سرپرست خزانه‌داری کمیته ملی پارالمپیک

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی استان یزد در حوزه بیکاری است خاطرنشان کرد: این آمار به ویژه در بین تحصیل‌کردگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی یزد بسیار بالاست و باید به رفع آن توجه جدی صورت گیرد.

مدرسی بر ضرورت جذب بودجه‌های گلوبال علاوه بر بودجه‌های اصلی که برای استان یزد در نظر گرفته شده تاکید کرد و گفت: خیلی از بودجه‌ها در سراسر کشور معلق هستند و برای جذب آن تنها همت نمایندگان را می‌طلبد.

رئیس حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه(ع) یزد افزود: نمایندگان باید در طول چهار سال فعالیت خود باید پیگیری لازم را به عمل آورند که در انتصاب مدیران کارایی آنها مد نظر قرار گیرد نه اینکه مدیران سیاسی به جای مدیران کاری و توانمند منصوب شوند.

وی با بیان اینکه شنیده شده مدیری در حال انتصاب در یزد است که حتی یک روز سابقه مدیریتی ندارد و تنها جنبه سیاسی داشته گفت: شرایط استان و کشور را نباید به دلیل منافع سیاسی به خطر انداخت و حتما باید مدیرانی را در پست‌های مختلف منصوب کرد که توانمندی لازم را داشته باشند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد خاطرنشان کرد: استان یزد به لحاظ دریافت مالیات جزو استان‌های خوب کشور است ولی به لحاظ جذب بودجه در پایین‌ترین رتبه‌ها قرار دارد و این اصلا خوب نیست، اگر مردم یزد تلاش می‌کنند باید به اندازه همین تلاش و توجه بودجه هم در نظر گرفته شود.

مدرسی با بیان اینکه در خیلی از موارد ما نیاز به قانون‌گذاری نداریم بلکه نیاز کشور قانون‌زدایی است افزود: خیلی از قوانینی که الان در کشور وجود دارد به ویژه در حوزه‌های مختلف اقتصادی دست و پاگیر و مانع عملکرد فعالین اقتصادی است که باید این قوانین اصلاح شوند.

رئیس حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه(ع) یزد با بیان اینکه توجه به مراکز و نهادهای فرهنگی در طول سال‌های گذشته مقداری کم شده گفت: در هر مسئله امنیتی و عمرانی و اقتصادی و محرومیت‌زدایی که با خلاء و مشکل روبرو بودیم، سپاه به میدان آمده و این مشکلات را برطرف کرده است.

وی تقویت نظام را تقویت بنیه‌های امنیتی، فرهنگی و اقتصادی و نخبگانی کشور دانست و افزود: نمایندگان مجلس حتما باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/781/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام آیت الله مدرسی یزدی در حمایت از عملیات وعده صادق

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری و عضو فقهای شورای نگهبان با صدور پیامی اقدام دلاورمردان سپاه در تنبیه دشمن صهیونیستی را مورد تجلیل قرار داد.

 

در پیام آیت الله مدرسی یزدی آمده است: درود و سلام بر قهرمانانی که بزرگترین مراکز فساد در جهان امروز را مورد حمله جانانه خود قرار دادند و وحشی های خون آشام صهیونیست را تنبیه کردند.

 

آیت الله مدرسی یزدی در این پیام افزوده است: امیدواریم این مقدمه ای باشد برای محو رژیم خون خوار و پر قساوت صهیونیستی و درود و سلام بر فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی که با تدبیر و فرماندهی خود نیروهای مسلح کشور جمهوری اسلامی ایران را به قله های عظمت و عزت رساندند.

 

در ادامه این پیام آمده است: درود و سلام بر شهدا و ایثارگران راه اسلام و بر امام راحل بزرگوار و همه مجاهدان راه حق که کشور عزیز ایران را از پایین ترین دره های ذلت تحمیلی استکبار به بالاترین ستیغ های عزت الهی و انسانی بالا بردند.

 

دشمن پرقساوت صهیونیستی و حامیانش بدانند که اگر به شرارت ادامه دهند عواقب وخیم تری در انتظار آنان است و دوران رذالت ها و شرارت ها به سر آمده است.

 

کشورهای منطقه بدانند که همراهی و یا سکوت در برابر این رژیم سفاکسیری ناپذیر، ثمری جز خسارت برای آنان نخواهد داشت و این رژیم هر کجا نفوذ کند جز تباهی و فساد همراه خود نخواهد آورد. با سپاس به درگاه الهی یاری بیشتر و فرج مولایمان امام عصر (عج) منتقم جهانی ستمگران را درخواست دارم.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال در مجلس یازدهم
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!
  • روح الامینی: مجلس دوازدهم از حاشیه‌سازی فاصله بگیرد/ زارعی: احزاب به باند تنزل پیدا کرده‌اند +فیلم
  • روح الامینی: مجلس دوازدهم از حاشیه‌سازی فاصله بگیرد/ زارعی: احزاب به باند تنزل پیدا کردند +فیلم
  • پیام آیت الله مدرسی یزدی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از اقدام نیرو‌های مسلح
  • نمایندگان مجلس: هنوز ⁧ایران⁩ را نشناخته‌اید، این تنها یک سیلی بود
  • حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»
  • نظارت اهرم بسیار قدرتمند مجلس است/ مجلس یازدهم ۵ اخطار علنی از رهبری گرفت