Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد استهلال خراسان رضوی گفت: ۱۹ گروه استهلال عصر امروز شنبه برای مشاهده هلال ماه شوال در این استان مستقر می‌شوند. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام ابراهیم معادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت:  19 گروه استهلال عصر امروز شنبه برای مشاهده هلال ماه شوال در این استان مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر گروه با عضویت چهار نفر و مجهز به تلسکوپ و دوربین است که از ساعت 19 تا 21 به دنبال رویت هلال ماه شوال خواهد بود.

هشدار پلیس فتای سیستان و بلوچستان؛ مراقب کلاهبرداری با ترفند جمع‌آوری فطریه باشیدبازگشایی اماکن مذهبی بعد از عید فطرنماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام مساجد گیلان برگزار می‌شود

مسئول ستاد استهلال خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: نتایج به دست آمده به ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب ارسال می‌شود.

حجت الاسلام معادی تصریح کرد: با توجه به افق مناسبی که امروز در شمال استان و مشهد وجود دارد طبق محاسبات و تحلیل‌های نجومی، هلال ماه شوال غروب امروز با چشم مسلح قابل رویت خواهد بود.

انتهای پیام/282/ی

R41347/P1549/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال ماه شوال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری‌خواه اظهار کرد: این بارش‌ها در روزهای پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش دما، یکی دیگر از پدیده‌های جوی خراسان رضوی است که از امروز در استان آغاز و تا اوایل هفته آینده نیز ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با پنج و داورزن با ۲۶ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

غیوری‌خواه با بیان اینکه دمای فعلی مشهد ۱۸ درجه است، اضافه کرد: همچنین این کلانشهر روز گذشته نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را به ثبت رسانده است و امروز نیز طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بین ۱۲ تا ۲۱ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی + ویدئو
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • شبه‌نظامیان مستقر در افغانستان منافع اقتصادی پاکستان را هدف گرفته است
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - سه شنبه ۲۸ فروردین