Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:00:16 GMT

بهترین شیوه آموزش زبان ترکی استانبولی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۱۱۰۶

بهترین شیوه آموزش زبان ترکی استانبولی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شاید بارها سعی کرده‌اید که دوره‌های آموزش زبان ترکی استانبولی را امتحان کنید اما به نتیجه مطلوب نرسیده‌اید. نکته‌ای که در مورد یادگیری این زبان وجود دارد این است که باید آن را در طول یادگیری حفظ کنید و بدانید که شما هم می‌توانید از پس یادگیری این زبان برآیید. مدرسانی که به طور تخصصی به آموزش زبان ترکی استانبولی مشغول هستند توصیه می‌کنند که این زبان را با دیگر زبان‌ها مقایسه نکنید و یک روش آموزشی یکسان را برای یادگیری آنها به کار نبرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پیش از هر چیزی باید به یک سوال پاسخ داد. هدف شما از آموزش زبان ترکی استانبولی چیست؟ امروزه ما بنا به اهداف مختلفی به یادگیری یک زبان جدید نیاز پیدا می‌کنیم و در بین زبان‌های مختلف، ترکی استانبولی از جمله زبان‌های پرطرفدار برای آموزش است.

هدف از یادگیری و آموزش زبان ترکی استانبولی چیست؟

همانطور که می‌دانید، ترکیه یکی از مقاصد ایرانی‌ها برای تفریح، کار، تحصیلات و حتی زندگی است و در این شرایط آموزش زبان ترکی استانبولی یک ضرورت است، به همین دلیل مدرسان بین‌المللی در «مکتب خونه» این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده‌اند که با توجه به اهداف و نیازشان به یادگیری زبان، دوره‌های خاص را سپری کنند. توصیه ما این است که برای یادگیری زبان ترکی با الفبای آن شروع کنید. شما با یادگیری الفبای ترکی قادر خواهید بود کلمات را درست تلفظ کنید. آموزش زبان ترکی استانبولی مانند دیگر زبان‌های فنلاندی و مجارستانی از شاخه زبان‌های اورال آلتایی گرفته شده است و به این زبان‌ها زبان آغوز می‌گویند.

این روزها بسیاری از افراد به دلیل کمبود وقت و نامنظم بودن کلاس‌های گروهی به خودآموز زبان ترکی استانبولی روی می‌آورند. این روش بازدهی بالایی داشته و در کنار آن مزیت‌هایی نیز دارد که همه به سمت آن می‌روند. کافیست برای آموزش زبان ترکی استانبولی از مبتدی تا پیشرفته در دوره‌های مورد نیاز با روش‌های پربازده شرکت کنید تا یک بار برای همیشه این زبان را یاد بگیرید.

مزیت‌های آموزش زبان ترکی استانبولی «مکتب خونه»

- دیگر نیازی به رفت و آمد برای رفتن به کلاس‌های حضوری ندارید و در وقت و هزینه شما صرفه جویی می‌شود

- تمام مباحث در سطوح مختلف دسته بندی شده و شما می‌توانید به هر مبحث به صورت جداگانه دسترسی داشته باشید

- تمامی فایل‌ها در اختیار شما قرار دارد و هر زمان که بخواهید می‌توانید روی مباحثی که ایراد دارید، تمرکز بیشتری داشته باشید

- با استفاده از تکنیک‌ها و متدهای جدید آموزش و یادگیری در مدت کوتاهی به حداکثر میزان آموزش زبان ترکی استانبولی خواهید رسید

- مطالب آموزشی کیفیت بالایی دارند و مورد تأیید مدرسان تخصصی این حوزه است

چگونه زبان ترکی استانبولی یاد بگیریم

آموزش زبان ترکی استانبولی بسیار شیرین و جذاب است و این چیزی است که در طول دوره‌های آموزش مبتدی تا آموزش زبان ترکی استانبولی پیشرفته بر آن تمرکز خواهیم داشت و این روش یادگیری را آسان‌تر از همیشه خواهد کرد. «مکتب خونه» یک وبسایت تخصصی برای یادگیری مجازی است. شما می‌توانید تمام مباحث و دوره‌های دانشگاه‌های برتر ایران مانند دانشگاه تهران، امیرکبیر و غیره را در «مکتب خونه» دنبال کنید. ضمن اینکه می‌توانید بسیاری از دوره‌های آموزشی را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید. کافیست به این وب سایت مراجعه کنید تا خود را در میان یکی از بزرگترین مرجع‌های آموزشی با شاخه‌های مختلف مباحث عمومی و تخصصی بیابید. در این میان آموزش زبان ترکی استانبولی یکی از دوره‌های پرطرفدار آموزشی است. در گام اول با یادگیری الفبا و سپس به یادگیری در دوره‌های A۱.۱, A۱.۲, A۲.۱ و A۲.۲ می‌پردازید و هر آنچه که دنبال آن هستید را می‌توانید در میان سرفصل‌ها پیدا کنید. هر دوره گواهی و حد نصاب قبولی خود را دارد و همانطور که گفته شد کیفیت یادگیری اصلی‌ترین هدف در این دوره‌های آموزشی است و روی این مسئله تمرکز بسیاری شده است.

راحت یاد بگیرید

برای هر محیط کاری و هر نوع مکالمه‌ای می‌توانید آموزش مربوطه را دریافت کنید و آموزش زبان ترکی استانبولی شامل آموزش زبان در رستوران، هتل، دانشگاه، فضای مجازی، آشپزخانه و غیره است. اما گاهی تنها هدف این است که بتوانیم به یک زبان دیگر مکالمه‌ای درست و کامل داشته باشیم. این آموزش را نیز می‌توانید از دوره‌های «مکتب خونه» دانلود کنید. آنچه بسیار شاهد آن هستیم افزایش درخواست‌ها برای یادگیری زبان ترکی است. همانطور که می‌دانید ترکیه یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری و تجاری برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود. شمار افرادی که در ترکیه صاحب خانه می‌شوند رو به افزایش است. ترکیه یک کشور دو قاره‌ای (آسیایی اروپایی) است که ظرفیت‌های بسیاری برای پیشرفت دارد. حال تصور کنید که وارد این کشور می‌شوید اما نمی‌توانید به زبان آنها صحبت کنید. این دوره‌های آموزشی بهترین فرصت برای شماست که با آگاهی قبلی و دانش صحبت کردن به زبان ترکی وارد این کشور شوید. از طرفی دیگر در داخل کشور نیز به این زبان نیاز خواهید داشت، چرا که مسافران و تاجران زیادی از ترکیه به ایران سفر می‌کنند و آموزش زبان ترکی استانبولی تاثیر بسزایی بر بهبود روابط شما می‌گذارد تا اینکه بخواهید از مترجم و یا از زبان واسط انگلیسی استفاده کنید و تسلط بر این زبان در واقع قدرت و عمق نفوذ شما را نشان می‌دهد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4932748

منبع: مهر

کلیدواژه: زبان ترکی آموزش زبان خارجی ترکیه ایران کیش ویروس کرونا لوازم خانگی ضدعفونی استارت آپ صندوق سرمایه گذاری کسب و کارهای اینترنتی گردشگری سرمایه گذاری بانک ملت بورس بیمه تسهیلات بانکی سهام عدالت آموزش زبان ترکی استانبولی دوره های آموزش برای یادگیری مکتب خونه زبان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل شعر ترکی رضوی در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حسن گلی در جلسه شورای برنامه ریزی رویداد‌های شعر و ادب استان اظهار کرد: اجرای طرح ارتقای کارکرد‌های فرهنگی و ادبی مقبره الشعرا با توجه به قرار گرفتن آن در قالب برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی در سال جدید با قوت بیشتری پیگیری می‌شود که در قالب این طرح، شاهد برگزاری هفت رویداد فرهنگی - ادبی و تولید بیش از ۲۰ محصول فرهنگی چند رسانه‌ای در حوزه شعر و ادبیات خواهیم بود.

وی تداوم جریان شعری مبشرات به عنوان جریان شعر حوزه مقاومت را از جمله رویکرد‌های سال جاری برشمرد و از برنامه ریزی به منظور برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر مقاومت و پایداری در ماه‌های آینده خبر داد.

گلی برگزاری جشنواره شعر ترکی و فارسی غدیر بناب، جشنواره شعر طنز فاخر استاد کریمی مراغه‌ای، جشنواره ادبی - مردمی حیدربابای شهریار در خشکناب بستان آباد و جشنواره ادبی شهید شاهی میانه با موضوع داستان کوتاه در حوزه ایثار و شهادت را از جمله رویداد‌های شاخص شعر و ادب در شهرستان‌ها برشمرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: برگزاری برنامه‌های روز شعر و ادب فارسی به مناسبت سالگرد درگذشت استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی در سطح ملی با همراهی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور، برگزاری آئین بزرگداشت خاقانی در اول بهمن ماه، برگزاری جشنواره استانی شعر فجر و برنامه‌های بزرگداشت هفته حکیم نظامی گنجه‌ای و روز پروین اعتصامی در اسفند ماه از جمله مهمترین رویداد‌های مناسبتی حوزه و شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

وی با بیان این‌که نکوداشت شاعران و شخصیت‌های ادبی از جمله مسئولیت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است از برگزاری آئین بزرگداشت استاد علی نظمی تبریزی همزمان با هفته بزرگداشت سعدی در سوم اردیبهشت ماه در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز خبر داد.

حسن گلی گفت: تلاش می‌کنیم تا سال ١۴٠٣ به سال جریان ساز در حوزه شعر و ادب استان تبدیل شده و جامعه شعر و ادب استان از ظرفیت انجمن‌های ادبی تبریز بیش از سال‌های گذشته بهره‌مند شوند.

 

دیگر خبرها

  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی ترکی
  • اجرای طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی»
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز
  • تدوین آیین‌نامه ملی اوقات فراغت در دستور‌کار وزارت آموزش‌وپرورش
  • محفل شعر ترکی رضوی در تبریز برگزار می‌شود