Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، در اجرای طرح بسته های حمایتی دولت برای مدارس غیردولتی، امروز بیش از ۱۶ هزار پیامک حاوی کد کاربری و رمز عبور در سامانه دریافت تسهیلات، برای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی ارسال شد.

بر اساس اعلام این سازمان، ضمن تشکر از همراهی موثر وزارت کار و امور اجتماعی، از موسسانی که پیامک یادشده را دریافت کرده اند، درخواست می شود با ورود به سامانه دریافت تسهیلات به نشانی doreh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/kara نسبت به رویت، اصلاح و در صورت نیاز تکمیل اطلاعات مدرسه/مرکز خود اقدام کنند.

روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اعلام کرد: تا پایان امروز حدود چهار هزار موسس دیگر نیز پیام حاوی کد کاربری و رمز عبور را دریافت خواهند کرد.

طبق این گزارش، از دلایل عدم دریافت پیامک می توان به اشتباه بودن شماره تلفن همراه موسس یا کدکارگاه یا ثبت ناقص اطلاعات نیروی انسانی اشاره کرد. بنابراین این گروه از موسسان می توانند از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرستان/منطقه خود با ارائه مشخصات زیر، برای درخواست تسهیلات اقدام کنند.

1- نام استان   ۲- نام شهرستان/منطقه   ۳- نام واحد آموزشی  ۴- نام و نام خانوادگی موسس ۵- کدملی موسس ۶- شماره تلفن همراه موسس
پیشتر بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شده بود تسهیلات کم بهره تا مبلغ ۱۶ میلیون تومان به میزان تعداد کارکنان شاغل در مدارس غیردولتی مراکز آموزشی و پیش دبستانی‌های غیردولتی پرداخت شود.

برچسب‌ها مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شبکه شاد به کاربران: به پیام‌های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید

تیم پشتیبانی شبکه شاد در اطلاعیه‌ای با تاکید بر اینکه هیچ درخواستی از کاربران برای ارسال اطلاعات نداشته است، اعلام کرد: همه درخواست‌های ارسالی با هر نام و عنوانی، به قصد ورود به حساب کاربری افراد و سوءاستفاده از آن، صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تیم پشتیبانی شبکه شاد در اطلاعیه‌ای با تاکید بر اینکه هیچ درخواستی از کاربران برای ارسال اطلاعات نداشته است، اعلام کرد: همه درخواست‌های ارسالی با هر نام و عنوانی، به قصد ورود به حساب کاربری افراد و سوءاستفاده از آن، صورت می‌گیرد.

در این اطلاعیه که روز سه شنبه منتشر شد، آمده است: به تازگی پیام‌هایی برای تعدادی از کاربران ارسال شده و درخواست می‌کنند که اطلاعات شخصی و خصوصی مربوط به حساب کاربری خودتان را ارسال کنید و حتی مدعی می‌شوند که در صورت عدم ارسال اطلاعات، حساب کاربری آنان در شاد، حذف می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: تیم پشتیبانی شاد، واحد‌های فناوری ادارات آموزش و پرورش و واحد‌های مختلف ستادی و استانی و از مسئولین اجرایی و فنی شاد، هیچ درخواستی برای ارسال اطلاعات کاربری افراد نداشته و نخواهند داشت و همه درخواست‌های ارسالی با هر نام و عنوانی، به قصد ورود به حساب کاربری و سوءاستفاده از آن، صورت می‌گیرد.

شبکه شاد سکوی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در بستر اینترنت است که در زمان همه گیری کرونا طراحی و راه اندازی شد و به مدت دو سال مرجع برگزاری کلاس‌های آنلاین آموزشی مدارس کشور بود. دانش آموزان، والدین آن‌ها و کادر آموزشی مدارس کاربران شاد هستند که سبب شده تا برخی مجرمان اینترنتی و کلاهبرداران فضای مجازی از این بستر برای سوءاستفاده از اطلاعات اشخاص و سرقت از حساب‌های بانکی آنان بهره ببرند.

پیشتر سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه مجرمان سایبری از هر پیام‌رسانی اعم از داخلی یا خارجی برای کلاهبرداری استفاده می‌کنند، به هموطنان هشدار داده بود که فریب پیام‌های جعلی ارسالی از طریق شبکه‌های داخلی با عناوینی، چون ثبت نام در مدارس را نخورند، زیرا این مجرمان از هر روزنه‌ای مترصد فرصت هستند تا به حساب‌های بانکی شهروندان دسترسی پیدا کنند.

وی، شیوه رایج در این گونه کلاهبرداری‌های اینترنتی را دریافت شماره تلفن کاربر، ارسال کد تایید به شماره مورد نظر و دریافت آن از کاربر عنوان کرد و از مردم خواست که به هیچ عنوان به اینگونه پیام‌ها پاسخ ارسال نکنند و در صورت اعلام شماره تماس، کد تایید را در اختیار مجرمان سایبری قرار ندهند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا در پاسخ به اینکه شبکه‌های اجتماعی داخلی همچون شاد اغلب در اختیار کودکان و دانش آموزان قرار دارد و ممکن است که آنان از روی ناآگاهی قربانی این مجرمان سایبری شوند، توضیح داد: از این منظر باید گفت که اغلب تلفن همراه کودکان و نوجوانان فاقد اپلیکیشن‌های بانکی و اینترنت بانک است و به همین دلیل مجرمان نمی‌توانند از آنان کلاهبرداری کنند.

وی افزود: از آنجا که والدین دانش آموزان نیز کاربران شاد هستند، ممکن است چنین پیام‌هایی برای این گروه ارسال شود که باید مراقب باشند و فریب کلاهبرداران اینترنتی را نخورند.

دیگر خبرها

  • به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • هشدار شبکه شاد به کاربران: به پیام‌های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • رئیسی اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد
  • رئیس‌جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد
  • رئیس‌جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد/ درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • ابلاغ اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی / درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • رئیس جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد/ درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود
  • کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با ارسال پیامک‌ جعلی کالا برگ
  • کلاهبرداری میلیاردی با ارسال پیامک جعلی کالا برگ الکترونیک
  • کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با ارسال پیامک‌ جعلی کالا برگ الکترونیک