Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:23:30 GMT

دستگیری قاچاقچی با بیش از ۱۷۵ کیلو تریاک در تهران

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۱۳۵۱

دستگیری قاچاقچی با بیش از ۱۷۵ کیلو تریاک در تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: با دریافت شکایات های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در منطقه شهرک اندیشه پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ توضیح داد: مامورین در بررسی مقدماتی دریافتند متهم از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در پایتخت است که خانه اش را تبدیل به دپو و نگهداری مواد مخدر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، متهم پس از خریداری مواد مخدر از قاچاقچیان شرق نشین کشور آنان را به این مکان ترانزیت و سپس در سطح گسترده در پایتخت توزیع می کند.
وی با بیان اینکه در ماموران پلیس در بررسی های میدانی موفق شدند، آدرس دقیق مخفی گاه متهم و انبار آن را در شهرک اندیشه شناسایی کنند، گفت: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری و بازرسی از مخفیگاه وی اخذ شد.
حسنوند با اشاره به اینکه با هماهنگی های قضائی بیست و نهم اردیبهشت ماه تیمی از ماموران این پلیس به مخفیگاه متهم اعزام و موفق در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند، افزود: در جستجوی خانگی ماموران اعزامی موفق شدند ۱۷۵ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک کشف و متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد. 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو پرشیا که متهم برای جابجایی مواد مخدر از آن استفاده می کرد خبر داد.

برچسب‌ها شهر تهران مواد مخدر پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران مواد مخدر پلیس تهران بزرگ شهر تهران مواد مخدر پلیس تهران بزرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد غلامی  گفت : در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می‌کنند، بلافاصله موضوع تحت رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در روند رسیدگی به این موضوع دریافتند که متهمان به همراه خودروی مورد نظر در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تردد می‌کنند، بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاع دادند. وی گفت : در این عملیات مشترک پلیسی خودروی متهمان شناسایی و متوقف شد، در نتیجه در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • کشف ۶۳۸ کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر در لرستان
  • کشف ۱۵۴ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان