Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@07:38:28 GMT

اینتر علاقه‌مند به جذب اومتیتی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۱۴۳۰

اینتر علاقه‌مند به جذب اومتیتی

مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا در لیست خریدهای تابستانی باشگاه اینتر قرار دارد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد، باشگاه اینتر نسبت به خدمت گرفتن ساموئل اومتیتی از بارسلونا در تابستان پیش‌رو علاقه‌مند است، این در حالی است که شایعه جدایی این مدافع فرانسوی از جمع آبی‌واناری‌ها در پایان فصل مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، باشگاه بارسلونا که به مانند دیگر باشگاه‌های اروپایی از شیوع ویروس کرونا ضربه مالی خورده است، برای سبک کردن دستمزدهای پرداختی به بازیکنانش، تصمیم به قطع همکاری با چند بازیکنش در پایان فصل گرفته که یکی از آنها اومتینی 26 ساله است.

گفته می‌شود مذاکراتی بین دو باشگاه بارسلونا و اینتر در جریان است که در صورت پیوستن لائوتارو مارتینس به جمع آبی‌واناری‌ها، باشگاه اینتر بتواند در معامله‌ای مجزا این  مدافع فرانسوی را در ازای 30 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

ویدال: می‌خواهم در بارسلونا به کارم ادامه دهمتوصیه کاپلو به لائوتارو برای نرفتن به بارسلونا

این مدافع 26 ساله در تابستان 2016 با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو از لیون به بارسلونا پیوست و تاکنون در 114 بازی از رقابت‌های مختلف برای کاتالان‌ها به میدان رفته است.

اومتیتی تاکنون دو قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را با بارسلونا تجربه کرده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا اینترمیلان بارسلونا اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس پیوست.

طرفداری | مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در جریان پیروزی این تیم مقابل ملوان بندرانزلی، به رکورد ۱۰۰ بازی با پیراهن سرخ‌پوشان دست یافت.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر خلیج فارس، موفق شد با تک گل عیسی آل‌کثیر از سد ملوان بندرانزلی عبور کند و با 49 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی باقی بماند.

اما نکته قابل توجه این بازی، ثبت رکوردی جدید توسط محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس بود. وی در این دیدار برای صدمین بار با پیراهن سرخ‌پوشان به میدان رفت و به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس پیوست.

کنعانی‌زادگان که از سال 98 به پرسپولیس پیوسته است، تاکنون 72 بار در لیگ برتر، 21 بار در لیگ قهرمانان آسیا، 6 بار در جام حذفی و 1 بار در سوپرجام فوتبال ایران با پیراهن این تیم به میدان رفته است.

حاصل حضور این مدافع 30 ساله در پرسپولیس، 2 قهرمانی لیگ برتر، 2 قهرمانی سوپرجام و 1 نایب قهرمانی آسیا بوده است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • کشتی‌گیر مورد علاقه جی اوسو کیست؟/اخبار WWE
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • ژابی آلونسو، قیصر جدید فوتبال
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس