Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@23:33:23 GMT

تازه‌ترین قیمتها از بازار سکه و طلا

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۱۶۹۵

تازه‌ترین قیمتها از بازار سکه و طلا

آفتاب‌‌نیوز :

محمد کشتی آرای در رابطه با آخرین قیمت های مبادلاتی سکه و طلا در بازار امروز (شنبه)، اعلام کرد: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۵۰ هزار تومان کاهش قیمت، هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، ادامه داد: قیمت هر قطعه نیم سکه سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است که افزایش در حدود ۱۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد. ربع سکه نیز دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. همچنین هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۹۰ هزار تومان تومان قیمت دارد.

اما قیمت طلای ۱۸ عیار نیز امروز کاهش جزیی کمتر از ۱۰ هزار تومانی داشته و به ازای هر گرم ۷۳۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شده است. هر مثقال طلا نیز سه میلیون و ۱۸۰ هزار تومان قیمت دارد.

آخرین نرخ هر اونس طلای جهانی نیز ۱۷۳۳ دلار ثبت شده است که نسبت به روزهای پایانی هفته گذشته که در نهایت ۱۷۴۰ دلار ثبت شده بود، در همان محدوده قیمتی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید

غلامحسین بهمنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هر کیلو شکر درب کارخانه ۳۶ تا ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان و در مغازه های خرده فروشی برای مصرف کننده ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان است.

به گفته او، با توجه به پیک مصرف شکر تا شهریور، قیمت شکر با نوساناتی در بازار روبروست که در این ایام با واردات می توان بازار را کنترل کرد.

بهمنی با بیان اینکه سالانه ۸۰۰ هزار تن تا یک میلیون تن شکر مورد نیاز است، افزود: بنابر آمار ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تن شکر در تابستان باید وارد شود چراکه در ۶ ماهه نخست سال ۲۴۰ هزار تن در هر ماه مصرف می شود.

دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: شورای قیمت گذاری نرخ مصوب چغندر قند را ۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد که بر این اساس شکر تولید داخل ۳۴ تا ۳۵ هزار تومان باید قیمت گذاری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول