Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمدل بامری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اظهارداشت: فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌هاست، حراست و حفاظت از کیان و مرزهای ایران اسلامی و تمامیت ارضی این سرزمین مدیون از خودگذشتگی فرزندان پاک سیرتی است که با تمام هستی خود در برابر دشمنان و زیاده خواهی اربابانشان قد علم کردند و پرچم افتخار و غرور ملی را در جهان به اهتزاز درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: فتح خرمشهر این قطعه درخشان تاریخ فصلی به یادماندنی از حماسه آفرینی و فداکاری دلاورمردانی است که با تکیه بر قدرت لایزال الهی پای به عرصه جهاد نهاده و با نمایش ایمان پولادین خود که برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است، حماسه‌ای جاوید رقم زدند.

فرماندار چابهار گفت: سوم خرداد تمامی قدرتمندان متکبر جهان را به بهت و حیرت وا داشت و سبب شد دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم برای همیشه مایوس بماند.

وی ادامه داد: بی‌شک حماسه سوم خرداد یکی از بزرگ‌ترین و مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس است که به حق معادلات قدرت‌های استکباری جهان را به هم ریخت و سالروز این لطف الهی و سرنوشت‌ساز بایستی به نحو شایسته‌ای برای نسل‌ امروز انقلاب و در گام دوم انقلاب اسلامی برای آینده‌سازان واقعی این سرزمین مقدس یادآوری و تبیین شود. 

شهردار چابهار نیز گفت: حماسه بیبدیل و سرشار از عطر جاودانگی سوم خرداد که تجلی آرمان خواهی و دفاع از ارزش‌های متعالی و مقدس این سرزمین کهن است را گرامی می‌داریم.

محمدیونس حقانی افزود: فرزندان این مرز و بوم در پاسداری از حریم شکوهمند وطن تا پای جان ایستادند و ایثار و استقامت را معنایی دگر بخشیدند. 

مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

محمد شهلی بر افزود: سوم خردادماه سال ۶۱ یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است که توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم بزند.

وی گفت: آزادی خرمشهر همان قدر که برای ما استراتژیک و افق آفرین بود برای دشمن خوار کننده و تضعیف کننده بود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سالروز فتح خرمشهر چابهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سالروز فتح خرمشهر چابهار سیستان و بلوچستان سالروز فتح خرمشهر چابهار فتح خرمشهر سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود