Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  آکادمی اشتغال و کسب و کار دانشگاه علامه‌طباطبائی قصد دارد جهت آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با مفاهیم کسب و کار، سلسه کارگاه‌های آنلاین را برگزار کند. در همین راستا نخستین کارگاه با عنوان «آشنایی با مفاهیم راه‌اندازی استارتاپ» در تاریخ چهارشنبه ۷ خرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ به صورت آنلاین و بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان می‌توانید با مراجعه به وبسایت ایوند به نشانی ذکر شده ثبت‌نام خود را انجام و در پایان این وبینار یک روزه مدرک معتبر از مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه دریافت کنند. لازم به ذکر است، علاقه‌مندان با توجه به محدود بودن ظرفیت رویداد باید سریعتر جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

لینک ثبت نام: https://evnd.co/dJ ۶ DN

گفتنی است، کارگاه‌های اول و دوم این آکادمی به صورت کاملاً رایگان است. در پایان این دوره، مدرک معتبر مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی اهدا می‌شود. همچنین شرکت در این کارگاه به عنوان امتیاز جهت انتخاب کارآفرین برتر دانشگاه علامه‌طباطبائی محسوب می‌شود.

در فراخوان این مرکز آمده است که این وبینار در راستای سلسه کارگاه‌های آموزشی مدرسه کسب و کار و اشتغال دانشگاه علامه طباطبائی است و با ثبت نام در این دوره، مهارت‌آموزان به لیست اولیۀ شرکت کنندگان اضافه خواهند شد.

سرفصل‌های کارگاه اول، شامل تعریف استارتاپ و تفاوت آن با سایر انواع کسب و کارها، نحوه شکل‌گیری استارتاپ‌های معروف دنیا، فرایند ایده‌پردازی و شناخت نیاز‌های مشتری، مفهوم مدل کسب و کار و تفاوت آن با طرح کسب و کار، تحلیل بازار و رقبا، تعریف مدیریت محصول و فرایند توسعه محصول/خدمت جدید، توسعه محصول ناب، آشنایی با مفهوم Agile، آشنایی با مفهوم MVP و ساخت محصول/خدمت و معرفی شتاب دهنده مهارت‌های مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی است.

بیشتر بخوانید: دستورالعمل امتحانات پایان ترم دانشگاه علامه طباطبایی

همچنین از جمله سرفصل‌های کارگاه دوم می‌توان به آشنایی با مفاهیم حقوقی راه اندازی کسب و کار (انواع شرکت‌ها قرارداد‌های مورد نیاز در فرایند راه اندازی استارت‌آپ‌ها)، اهمیت تیم‌سازی برای استارت‌آپ‌ها، راه‌های تامین سرمایه، مفاهیم اولیه ارزش‌گذاری، انواع روش‌های بازاریابی برای استارتاپ‌ها، آشنایی با مفاهیم Digital Marketing و SEO، نحوه ارائه به سرمایه‌گذار و معرفی شتاب‌دهنده مهارت‌های مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی اشاره کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی کارگاه های آنلاین دانشگاه علامه طباطبائی کسب و کار ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمازجمعه، قبل از خطبه‌ها سردار سرتیپ پاسدار جواد استکی، فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کند.


در این مراسم میزهای خدمت دادگستری، مرکز منطقه ۶ و بازرسی کل استان اصفهان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره کل ثبت احوال استان اصفهان، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • برگزاری کارگاه تجسمی «وعده صادق» در قم
  • انجام عملیات «وعده صادق» مایه مباهات است