Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مرتضی میرزایی از آمادگی 100 درصدی پلیس برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی، انتظامی و امنیتی در تعطیلات عید سعید فطر در سطح استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار مرتضی میرزایی طی گفت و گویی ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمان و مهمانان ماه خدا، گفت: در ماه رمضان درهای رحمت خداوند گشوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به تعطیلات پیش رو به مناسبت عید فطر از آمادگی 100 درصدی پلیس استان در راستای برقراری نظم و امنیت ترافیکی، انتظامی و امنیتی در سطح محورهای مواصلاتی، شهرها، تفرجگاه ها و سواحل دریا خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در زمان سفر به استان مازندران از سوی هموطنان و شهروندان، گفت: اجرای طرح‌های امنیتی، انتظامی، ترافیکی و اجتماعی در طرح‌های چهارگانه جاده، شهر، جنگل و دریا در ایام تعطیلات پیش رو و تعطیلات تابستان از اولویت برنامه پلیس در سال جاری است.

میرزایی با اشاره به افزایش حجم تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان به ویژه سه محور اصلی"هراز، کندوان و سوادکوه" از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور ها از روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه تا روز شنبه 10 خردادماه خبر داد.

وی به رانندگان وسایل نقلیه و مسافرانی که استان مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کرده اند، توصیه کرد: با توجه به افزایش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی و محورهای بین شهری به ویژه در شهرستان‌های توریستی استان با صبر و حوصله بیشتری رانندگی و از شتاب زدگی و عجله در رانندگی جدا خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران به شهروندان توصیه کرد قبل از سفر برای پیشگیری از سرقت منزل، نکات ایمنی، حفاظتی و مراقبتی را رعایت کنند.

میرزایی با اشاره به برخی محدودیت‌ها در طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم ارائه خدمات از سوی مراکز پذیرایی و اقامتی بین راهی بر پیش بینی غذا و آذوقه مورد نیاز تاکید کرد و افزود: در صورت عدم پیش بینی غذا و ضرورت استفاده از این مراکز از حضور در واحد های پذیرایی فاقد مجوز فعالیت خودداری کنند.

وی با اشاره به افزایش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی به رانندگان وسایل نقلیه و مسافران توصیه کرد: قبل از سفر از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری به ویژه صدا وسیما از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و محدودیت‌های ترافیکی اطلاع حاصل کرده و سفر خود را مدیریت کنند.

میرزایی به توصیه های مسئولان بهداشتی و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در خصوص تعطیلات پیش رو اشاره و به مسافران توصیه کرد: در زمان حضور در پارک ها، بوستان ها و سواحل دریا نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی اقدام کنند و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرید.

فرمانده انتظامی مازندران به بروز برخی ناهنجاری های اجتماعی، اخلاقی و جرایم به ویژه سرقت در این ایام با توجه به افزایش حجم سفرها اشاره و به شهروندان و مسافران توصیه کرد: در زمان سفر همواره مراقب وسایل شخصی و باارزش خود باشند و با رعایت نکات ایمنی بسترهای بروز جرم را کاهش و پلیس را در پیشگیری ومقابله با جرایم یاری کنند و در صورت بروز هرگونه مشکلات انتظامی و ترافیکی مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی استان مازندران محدودیت ها عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد

به گزارش پارس نیوز ، محسن هرمزی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.

در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران