Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی در آستانه یک انتقال بزرگ و هیجان انگیز قرار گرفته و شاید خیلی زود چمدانهایش را به مقصد پایتخت پرتغال ببندد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ریوه آوه که در ماه های گذشته بارها و بارها از انتقالش به تیم های بزرگ پرتغال صحبت شده، امروز تبدیل به تیتر یک روزنامه رکورد پرتغال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مطلبی که در نسخه پریمیوم رکورد نوشته شده از رضایت طارمی برای حضور در این تیم سرخپوش پرده برداری شده؛این درحالیست که با توجه به کیفیت طارمی این انتقال شامل یک سود دوطرفه برای هردو باشگاه ریوآوه و بنفیکا خواهد بود .

خط حمله بنفیکا یکی از بخش هایی بود که نیاز به تقویت داشت و به نوشته روزنامه رکورد مهدی طارمی از ریوآوه در این زمان یکی از نام هایی است که بیشترین جذابیت را برای لوئیس فیلیپ ویرا رئیس این باشگاه دارد.براساس اعلام رکورد بنفیکا هنوز با ریوه آوه مذاکرات مستقیم را شروع نکرده اما بعید به نظر می‌آید که قیمت طارمی پایین تر از ۱۰ میلیون یورو باشد.

علاوه بر بنفیکا تیم اسپورتینگ لیسبون نیز به دنبال جذب طارمی است و گفته است در زمستان نیز حتی پیگیری هایی در این زمینه برای استخدام ستاره بین المللی ایران داشته است.

پائولو سوسا سرمربی پورتو نیز از مسئولان این باشگاه خواسته در رقابت برای جذب مهدی طار‌می با دو غول دیگر فوتبال پرتغال شرکت کند.

سرمربی ریو آوه کارلوس کاروالهال در مصاحبه با ورزش سه گفته بود طارمی به زودی در تیمی بازی خواهد کرد که رویایش را دارد . برای او انتقال از ریوآوه به پایتخت و تیم بزرگ بنفیکا رویایی خواهد بود و برای اولین بار ایران را در این باشگاه صاحب نماینده خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ریوآوه بنفیکا مهدی طارمی بنفیکا ریوآوه مهدی طارمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی

پس از آنکه مهدی طارمی پس از هفته‌ها ناکامی و حتی دوری از ترکیب پورتو موفق شد در دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر «ویتوریا گیمارش» گلزنی کند این باشگاه پرتغالی از مهاجم ایرانی خود تمجید کرد.

باشگاه پورتو ضمن انتشار تصویری از مهدی طارمی در صفحه این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی به مهدی طارمی لقب «شاهزاده ایرانی» داد تا به این صورت از او تمجید کرده باشد.

دیگر خبرها

  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • (ویدیو) گل مهدی طارمی به ویتوریا گیمارش در شب صعود پورتو
  • تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • ببینید | لحظه عجیب برخورد مهدی طارمی با عکاسان کنار زمین
  • فیلم/مهدی طارمی باز هم گل زد
  • گل مهدی طارمی به ویتوریا گیمارش از روی نقطه پنالتی (پورتو 1-1 ویتوریا گیمارش)
  • مهدی طارمی باز هم گل زد + فیلم
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها