Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز های قرنطینه و تعطیلی اکثر رشته های ورزشی، بانوان ملی پوش موی تای ایران هم چالشی را استارت زده اند و ویدیویی جالب منتشر کرده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی همگانی ورزش های کشور، اکثر ورزش دوستان خلاقیت به خرج دادند و چالشی به راه انداختند. این بار نوبت به بانوان ملی پوشان موی تای رسیده آن ها هم با انتشار ویدیویی چالشی جذاب به راه انداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدستان هم ببینید

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بانوان موی تای بانوان چالش حاشیه فوتبالی موی تای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز قدس امسال دیدنی خواهد بود

ایسنا/البرز امام جمعه کرج با بیان اینکه امسال راهپیمایی روز قدس در دنیا و ایران دیدنی خواهد بود، افزود: قدس با شهدایی که تقدیم می کند نفس اسرائیل غاصب را به شماره انداخته است.

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۰ فروردین کرج با اشاره به فرارسیدن سالروز استقرار جمهوری اسلامی، گفت: ۱۲ فروردین ماه یکی از روزهای بزرگ و به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است. در این روز به فرمان امام خمینی (ره) با برگزاری رفراندوم قانون اساسی خط بطلان بر تفکر جهالت کشیده شد تا آرمان ها و ارزش های اسلامی مستقر شود؛ استقرار حکومت اسلامی در ایران آغاز حرکت بشر برای درک طلوع خورشید ولایت است.

امام جمعه کرج افزود: امروز پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، حرکت این انقلاب نه تنها کند و ضعیف نشده بلکه به همت نسل پویا فعال و جوان در جهت فتح قله های برتر در حال حرکت است . امروز آثار انقلاب اسلامی در بیداری ملت های جهان مشهود است؛ البته به موضوع ارزش های معنوی جامعه باید توجه بیشتری کنیم و در این زمینه کم کاری صورت نگیرد که آسیب هایی در پی دارد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال است که دشمنان کار می کنند و امروز مانند روز اول فریادمان بلند است که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ گفت: البته یک مشت افراد واداده غرب زده و بی هویت ملی و دینی برای خوشحال کردن دشمنان و آروزهای دست نیافتنی به رئیس جمهور دیوانه آمریکا امیدوار شده اند. این افراد هنوز نفهمیده اند که در سیاست خارجی آمریکا تفاوتی بین جمهوری خواه و دموکرات وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به دیدار رئیس دفتر حماس با رهبر معظم انقلاب، این دیدار را امیدآفرین توصیف کرد و افزود: این دیدار نویدبخش پیروزی‌های جدید در آینده نه چندان دور ملت مظلوم فسلطین است. امروز صهیونیست ها دچار سردرگمی شده اند و نمی توانند خود را نجات دهند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه امسال راهپیمایی روز قدس در دنیا و ایران دیدنی خواهد بود؛ افزود: قدس با شهدایی که تقدیم می کند نفس اسرائیل غاصب را به شماره انداخته است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن شب های قدر گفت: این یک شب ها به اندازه تمام عمر هدر رفته انسان ارزش دارد؛ اگر عمر را هدر دادیم امشب و شب های قدر را زنده کنیم؛ شب قدر شب توجه به امام عصر (عج) است و هر طور که می توانیم توجه کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روز قدس امسال دیدنی خواهد بود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • صحبت‌های جذاب مسی: به همه چیز رسیده‌ام
  • گل‌فشان‌ها جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران + فیلم
  • (ویدئو) جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران
  • جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران (فیلم)