Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@08:04:11 GMT

خرید 440 میلیون تومان البسه برای نیازمندان پردیسان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۱۹۰۴

خرید 440 میلیون تومان البسه برای نیازمندان پردیسان

امام جمعه پردیسان قم گفت: تاکنون در قالب رزمایش همدلی یک مرتبه به تمام خانواده‌های نیازمند شناسایی شده منطقه پردیسان کمک شده و همچنین برای ۱۱۰۰ خانواده نیز البسه به ارزش هر خانوار ۴۰۰ هزار تومان تهیه و توزیع شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید صمصام‌الدین قوامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در قالب رزمایش همدلی و مواسات در این بخش اظهار کرد: زیر نظر نهاد نماز جمعه شبکه امامت ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شبکه، بخش پردیسان با دارا بودن ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و ۵۰۰ مجتمع، در قالب 21 محله تقسیم‌بندی می‌شود.

وی ادامه داد: هر محله دارای مسجد و ۳۰۰ مجتمع است و در هر محله ۸ تا ۱۰ هزار نفر زندگی می‌کنند بنابراین در این محلات ۵۰۰ روحانی و طلبه از طرف امام جمعه حکم دریافت کردند تا در این مجتمع‌ها به عنوان امام مجتمع فعالیت کنند که هر کدام زیر نظر امام جماعت مسجد و محل برنامه ریزی و مدیریت می‌شوند.

امام جمعه پردیسان قم افزود: با کمک این شبکه به نیازمندان، نخبگان و افراد مختلف در مجتمع‌ها شناسایی شدند و در نهایت یک لیست کاملی از افراد نیازمند تهیه و در اختیار امام جمعه قرار گرفته است.

قوامی با اشاره به اینکه در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند در این بخش شناسایی شده است، تصریح کرد: در گام اول با کمک خیرین ۳۰۰ هزار تومان بن خرید کالا به حساب این افراد واریز شد و از سوی دیگر نیز بسته‌های ارزاق تهیه شده توسط ستاد امام جمعه به امامان مجتمع واگذار شد تا میان نیازمندان توزیع شود. این روش توزیع حفظ کرامت و آبروی این خانواده‌های نیازمند را به دنبال داشت.

امام جمعه پردیسان با بیان اینکه از یک ماه قبل از سال نو این ستاد فعالیت خود را آغاز کرد، تصریح کرد: تاکنون ۳ میلیارد تومان کمک به صورت بن و بسته‌های غذایی میان ۲۵۰۰ خانواده نیازمند توزیع شده که مشخصات کامل این خانواده‌های نیازمند با ریز جزئیات و نیازمندی‌های مختلف در ستاد نماز جمعه موجود است.

وی تصریح کرد: تاکنون در قالب رزمایش همدلی یک مرتبه به تمام این خانواده‌های نیازمند کمک‌رسانی شده است، همچنین برای ۱۱۰۰ خانواده نیز البسه به ارزش هر خانوار ۴۰۰ هزار تومان تهیه و توزیع شده است.

قوامی گفت: در آستانه عیدفطر، 3 هزار بسته معیشتی هر یک به ارزش 500 هزار تومان میان نیازمندان منطقه پردیسان توزیع شد.

وی با بیان اینکه رزمایش مواسات بعد از پایان ماه رمضان تمام نخواهد شد گفت: در شرایط پسا کرونا مشکلات مردم بیشتر خواهد شد و نیاز است که توجهات به نیازمندان ادامه داشته باشد.

امام جمعه پردیسان قم گفت: امام جمعه در هر شهر نیز از قدیم محل ملجأ درماندگان و رسیدگی به درخواست‌های آنها بوده است و به نوعی به عنوان پدر معنوی شهر وظیفه کمک‌رسانی و رفع مشکلات آن‌ها را بر عهده داشته است و با ادامه این رزمایش و با کمک مردم و خیرین برای رفع نیازهای آنان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده قم امام جمعه شناسایی خانواده های نیازمند امام جمعه پردیسان هزار تومان توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد که با حضور امام جمعه بخش خضرآباد؛ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر؛ سرهنگ معینی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) اشکذر؛ بخشدار و شهردار خضرآباد؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و رئیس شورای اسلامی شهر خضرآباد حضور داشتند حاضران درباره چگونگی برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدا بحث و تبادل نظرکردند.


امام جمعه بخش خضرآباد به چگونگی و اهداف برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد اشاره کرد و خواستار هر چه باشکوه‌تر برگزاری این مراسم شد.

 

حجت الاسلام غالبی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که‌ این برنامه با حمایت و همکاری مسئولان شهرستانی و پیگیری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشدار و شهردار خضرآباد و اعضای شورا‌های اسلامی با کیفیت بهتر و متنوع‌تر برگزار شود.

 

امام جمعه بخش خضرآباد هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پدران و مادران آسمانی شهدا عنوان کرد و گفت: تجلیل و تکریم پدران ومادران آسمانی شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

در این نشست مقرر شد یادمان پدران ومادران آسمانی شهدای بخش خضرآباد جمعه چهارم خرداد ماه در محل حسینیه شهر خضرآباد برگزار شود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده