Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،گفت: تا کنون ۵۵۸ بیمار در بیمارستان‌های مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تست کرونای مثبت بستری شده اند.

او با بیان اینکه هشتاد و پنج درصد از این بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند افزود: مردم نباید کرونا را فراموش کنند و در صورت عدم توجه به توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی احتمال تشدید این بیماری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانایی با بیان اینکه همچنان در مرحله مدیریت و بیماریابی فعال هستیم از مردم خواست از سفر‌های غیر ضروری به طورجدی پرهیز کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: اجرای طرح بیمار یابی فعال و شناسایی افرادی که علائم خفیف دارند و یا با افراد بیمار در تماس بوده اند و قرنطینه کردن آن‌ها موجب کاهش ابتلا و بستری در بیمارستان‌ها شده است.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا علوم پزشکی بهداشت و درمان غربالگری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در این استان خبر داد.

دکتر کامران قدس امروز (۲۶ فروردین ماه) اظهار کرد: این تجهیزات از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و در قالب طرح نوروزی امسال در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه کشف شده است.

وی با بیان اینکه در طرح ستاد نوروزی ۱۴۰۳ حدود ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شد، ادامه داد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه امسال معاون، مدیران و کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۲۱ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی، فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و ۲۱ مورد گشت مشترک از واحدهای عرضه‌کننده فرآورده‌های سلامت‌محور در مناطق تحت پوشش این دانشگاه انجام دادند.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۴ مورد بازدید از واحدهای تولید و عرضه‌کننده ملزومات و تجهیزات پزشکی، شش مورد بازدید از شرکت‌های پخش دارو، دو مورد بازدید از شبکه‌های بهداشت و درمان و ۴۹ مورد بازدید از داروخانه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام شد و در این بازدیدها ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی و ۳۴ قلم فرآورده‌های سلامت‌محور تاریخ گذشته و قاچاق توسط حوزه غذا و داروی این دانشگاه کشف شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان افزود: در قالب این طرح، برای ۱۰ فقره فرآورده‌های غذایی شامل نمک، لواشک، شکلات و ... به مقدار ۲۱۸۵ تن گواهی صادرات، صادر و در راستای تشدید نظارت بر فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی موجود، از ۱۰۰ مورد از محل‌های عرضه این فرآورده‌های غذایی بازدید شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • بانوی سبزواری به هفت بیمار نیازمند عضو جان بخشید
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • جوان یزدی ناجی بیماران نیازمند عضو شد