Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@14:28:42 GMT

فعالیت‌های عجیب در جاده منتهی به ویلای کیم جونگ اون

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۲۰۲۲

فعالیت‌های عجیب در جاده منتهی به ویلای کیم جونگ اون

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از منابع مطلع در استان ریانگانگ گفت:‌ از ۹ مه، فرماندهی گارد عالی به صورت تصادفی فعالیت‌هایش را در کنترل جاده اختصاصی منتهی به ویلای مورد استفاده کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ۱۰ روز گذشته افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این منبع مطلع همچنین توضیح داد که این جاده قبلا فقط توسط دو نیروی امنیتی حفاظت می‌شد اما در روزهای گذشته یک کانکس در ۵۰ متری ورودی جاده ایجاد شده و یک مرد مسلح ایستاده که هر دو ساعت تعویض می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقام‌های فرماندهی گارد عالی که مسئول حفاظت از کیم جونگ اون هستند با ادوات جنگی در مسیر قرار دارند.

این ادعا در حالی منتشر شده که گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه خواهر کیم جونگ اون مسئولیت اداره اتاق ۳۹ را به دست گرفته، مطرح شده؛ این اتاق یک اداره مرموز است که پول نقد برای کشور تولید می‌کند. آمریکا مدعی است که این بخش برای تامین مالی برنامه‌های اتمی کره شمالی طلا، مواد مخدر و سایر مولفه‌های مورد نیاز فعالیت دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کیم جونگ اون کره شمالی کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب به بخشی از راه‌های روستایی و منازل مسکونی

خسرو کیانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سیلاب بر اثر فعالیت سامانه بارشی فعال در استان به برخی از راه‌های روستایی، بند‌های کشاورزی، مزارع شیلات و تعدادی خانه‌های روستایی خسارت وارد کرد.

وی افزود: بارش شدید باران طی ۲۴ ساعت گذشته سبب طغیان رودخانه‌ها و بالا آمدن آب مسیل‌ها شد که شدت آن در جنوب استان و شهرستان‌های فلارد و خانمیرزا گزارش شده است.

بیشتر بخوانید

آماده‌باش دستگاه‌های خدمات رسان برای بارش‌های پیش‌رو

کیانی ادامه داد: در حال حاضر تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و مشکلی در خصوص تردد در این محور‌ها وجود ندارد، اما سیلاب به برخی جاده‌های روستایی خسارت وارد کرد و در برخی جاده‌ها با رانش کوه ریزش‌هایی در جاده‌ها گزارش شد که در پاره‌ای موارد تردد‌ها را کند کرد.

وی افزود: علاوه‌بر مناطق جنوبی استان، در شهرستان کوهرنگ نیز سیلاب خسارت‌هایی وارد کرد که پس از پایان فعالیت سامانه خسارت‌ها جمع‌بندی و ارزیابی می‌شود.
کیانی ادامه داد: سامانه تا پایان وقت روز دوشنبه در استان فعال است و سپس فعالیت آن تضعیف شده و صبح روز سه‌شنبه از استان خارج می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه بین جاده‌ای و ۲۱ نوروزگاه در استان
  • یکی از عجیب‌ترین جاده‌های جهان + فیلم
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • (تصاویر) عکس‌هایی زیبا از جونگ ریو وون بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس
  • کره شمالی تداوم مذاکرات با ژاپن را جایز ندانست
  • قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد ۴ رام افزایش یافت
  • چطور از آخرین تغییرات قیمت بلیط تورنتو مطلع شویم؟
  • خسارت سیلاب به بخشی از راه‌های روستایی و منازل مسکونی