Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نماز عید سعید فطر پایتخت امسال به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اقامه می‌شود.

این آئین روز یکشنبه چهارم خرداد ماه ۱۳۹۹ راس ساعت هفت صبح در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، پیرو دستورالعمل های بهداشتی، برای شرکت در نماز عید فطر، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش و همراه داشتن زیرانداز، سجاده و مهر شخصی الزامی است.

برچسب‌ها عید سعید فطر حجت الاسلام مصطفی رستمی دانشگاه تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر دانشگاه تهران عید سعید فطر دانشگاه تهران عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر شورای اقامه نماز شهرستان بردسکن گفت: اقامه نماز باعث ‌می شود بسیاری از ناهنجاری‌ های اجتماعی در جامعه کاهش پیدا کند.

 

حجت الاسلام مروجی نسب افزود: با وجود اینکه آیین نامه ترویج فرهنگ نماز توسط هیئت دولت به تصویب رسیده و به همه استان‌ ها و شهرستان‌ها ابلاغ شده است اما ادارات به این بخشنامه عمل نمی‌ کنند.

 

مروجی نسب عنوان کرد: در ۱۷ اداره شهرستان بردسکن نماز به جماعت اقامه می‌ شود و در ۲۳ مسجد سطح شهر نیز نماز در دو وعده و در چهار مسجد در سه وعده وسط ائمه جماعات اقامه می‌ شود.

 

وی اضافه کرد: در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه سطح شهرستان بردسکن نیز نماز به جماعت اقامه می‌ شود که در ۷۷ مدرسه توسط ائمه جماعت و در بقیه توسط مربیان و یا معاونان پرورشی نماز به جماعت اقامه می‌ شود.

 

مروجی نسب گفت: یکی از برنامه‌ های محوری آموزش و پرورش سه‌ شنبه‌ های معنوی است که امام جمعه و تعدادی از مسئولان ادارات هر هفته در نماز جماعت یکی از مدارس شرکت می کنند و از فعالان نماز نیز تجلیل می شود.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • اقامه نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه بردسکن
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش
  • راهپیمایی جمعه خشم در لرستان