Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@18:16:45 GMT

زیباکلام: هیچکس به جهانگیری و هاشمی رأی نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۲۱۲۴

زیباکلام: هیچکس به جهانگیری و هاشمی رأی نمی‌دهد

به گزارش تابناک، صادق زیباکلام تحلیلگر مسائل سیاسی درباره نقش‌آفرینی و جایگاه حزب کارگزاران در عالم سیاسی ایران روز‌های ایران گفت: تکلیف با حزب کارگزاران روشن است؛ به این معنا که این حزب و سایر جریان‌های کلاسیک ایران تمام شده‌اند و مدت‌هاست که دیگر حزبی به نام کارگزاران سازندگی در عالم سیاست ایران موضوعیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع کارگزاران همان‌قدر زنده است که جبهه مشارکت یا سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی زنده‌اند. حزب کارگزاران زمانی بدنه‌ای اجتماعی داشت به عبارت دیگر عده‌ای می‌گفتند برویم به فلان نامزد نمایندگی رأی بدهیم، چون کارگزاران از او حمایت کرده است، اما در انتخابات مجلس دیدیم که هیچ کس هیچ اقبالی به لیست مورد حمایت کارگزاران نشان نداد.

به گزارش نامه نیوز، او ادامه داد: مردم نسبت به عالم سیاست ناامید شده‌اند و تنها افرادی رأی می‌دهند که احساس تکلیف شرعی می‌کنند یا رقابت‌های قومی و منطقه‌ای باعث شرکت آن‌ها می‌شود. در دوم اسفند سال گذشته آراء متعلق به این دو دسته بود. مردم دیگر نه کارگزاران و نه دیگر گروه‌های سیاسی را را قبول دارند. در انتخابات۱۴۰۰ هم تغییری ایجاد نمی‌شود و تردید نکنید یک نیروی اصولگرا رئیس‌جمهور آینده می‌شود.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا کارگزاران با معرفی افرادی، چون جهانگیری یا محسن هاشمی می‌تواند در انتخابات۱۴۰۰ نقش‌آفرینی کند، گفت: هیچ کس به جهانگیری و محسن هاشمی رأی نمی‌دهد. کارگزاران تمام شده است و واقعا من تصور می‌کنم این شعار اصولگرا، اصلاح‌طلب دیگه تمومه ماجرا در عالم سیاست ما کاملا جریان دارد و نوع نگاه مردم نسبت به جریان‌های سیاسی اینگونه است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز قدس نماز عید فطر دعای روز بیست و نهم رمضان عید فطر فطریه فتح خرمشهر زیباکلام کارگزاران سازندگی جهانگیری هاشمی روز قدس نماز عید فطر دعای روز بیست و نهم رمضان عید فطر فطریه فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود

ماموستا رحیم عثمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بیان اینکه دفاع جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای ایرانیان و تمامی منصفان عالم بود اظهار داشت: بی‌تردید کسانی که شرارت‌های رژیم صهیونیستی و یهود را دنبال می‌کنند از این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خرسند شدند.

وی تصریح کرد: بی‌شک با این حرکت، هیمنه پوشالی یهود و استکبار جهانی درکوبیده شد و دل مسلمانان شاد شد.

امام جمعه اهل‌سنت سلماس گفت: امید است که با عنایت خداوندی، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های دفاعی موفق باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید
  • (ویدیو) زیباکلام: ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!
  • دفاع جمهوری اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی مایه خرسندی برای تمامی منصفان عالم بود
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری : صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد /می خواستیم وزیر زن بگذاریم، نگذاشتند /باید مسیرها را باز کنیم