Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@22:03:03 GMT

تعویق امتحانات پایان ترم دانشگاه علم و صنعت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۲۲۸۳

تعویق امتحانات پایان ترم دانشگاه علم و صنعت

امتحانات پایان ترم دانشگاه علم و صنعت یک هفته به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،  پیگیری فعالان دانشجویی دانشگاه علم و صنعت مبنی بر به تعویق افتادن امتحانات و لزوم تهیه زیرساخت برگزاری امتحانات به‌صورت مجازی از مسیر درست و قانونی به منزلگاه مطلوب خود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت طی نامه‌ای به جبارعلی ذاکر رئیس  این دانشگاه خواستار تعویق امتحانات و تهیه زیرساخت لازم برای برگزاری امتحانات به‌صورت مجازی شد. پس از پیگیری‌های بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت معاون آموزشی این دانشگاه اعلام کرد: براساس تقویم جدید و به دلیل افزایش فرجه برای دانشجویان، امتحانات تمامی مقاطع تحصیلی و زیر نظام‌ها اعم از روزانه، نوبت دوم، پردیس و مجازی یک هفته به تعویق افتاد؛ یعنی تاریخ آغاز امتحانات پایان ترم از ۲۴ خرداد به ۳۱ خرداد موکول شد.

وی افزود: تصمیم بر این است که امتحانات به دو شیوه حضوری و غیر حضوری برگزار شود؛ برگزاری غیر حضوری امتحانات یک‌سری الزامات دارد؛ باید در مجموع بدانیم که در صورت گرفتن امتحان غیرحضوری، ارزیابی‌ها از دانشجویان عادلانه خواهد بود، در غیر این صورت امتحان حضوری خواهد بود.

این معاون آموزشی تصریح کرد: در حال رایزنی هستیم که احتمالا دانشجویان ساکن در استان‌های مختلف امتحان پایان ترم خود را در مراکز استان سکونت بدهند. نحوه برگزاری امتحانات در مراکز استان به این‌صورت است که در ساعتی که امتحان در تهران برگزار می‌شود، در همان ساعت دانشجویان در استان‌ها دیگر نیز امتحان می‌دهند.

وی ادامه داد: جزئیات دروسی که قرار است به‌صورت حضوری و یا غیرحضوری برگزار شود، همچنین الزامات و تغییرات زمان اعتراضات دانشجویان به ارزیابی‌ها نتیجه آن هفته آینده اعلام خواهد شد. قطعا حفظ سلامتی دانشجویان برای ما در اولویت است.

انتهای پیام/4084/
 

منبع: آنا

کلیدواژه: امتحان دانشگاه علم و صنعت غیرحضوری دانشگاه علم و صنعت پایان ترم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید!» / نصب پارچه نوشت مقابل دانشگاه‌های بزرگ تهران +تصاویر

به دنبال عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی، دانشجویان در اقدامی جالب، با نصب پارچه نوشت‌هایی نسبت به «عملیات وعده صادق» واکنش مثبت نشان داده و اعلام حمایت خود را ابراز کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دنبال عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی، دانشجویان در اقدامی جالب، با نصب پارچه نوشت‌هایی نسبت به «عملیات وعده صادق» واکنش مثبت نشان داده و اعلام حمایت خود را ابراز کردند.


در متن این پارچه نوشته ها به زبان فارسی و عبری عبارت «אתה מתקרב לסוף הסיפור» یا «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید» آمده است.

اجتماع وعده صادق با حضور دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر در حالی برگزار شد که این  پارچه نوشته بر فراز دانشکده مهندسی مکانیک نصب شده بود.   در مقابل سردر دانشگاه صنعتی شریف و امیرکبیر نیز پارچه نوشته مشابهی قرار داده شد. در مقابل سردر دانشگاه تهران نیز این پارچه نوشته نصب شده بود.

دیگر خبرها

  • «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید!» / نصب پارچه نوشت مقابل دانشگاه‌های بزرگ تهران +تصاویر
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند
  • چرا دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند؟
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند