Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و پژوهش پدافند غیرعامل نیروی زمینی سپاه پاسدارن کشور گفت: سوم خرداد روز مقاومت، حماسه و ایثار است و امروزه دشمن برای ایجاد شکاف مابین نسل‌های مختلف انقلاب تلاش می‌کند که وظیفه همگان روشنگری و تنویر افکار عمومی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلام عسگر کریمیان ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری سال ۹۹ استان اردبیل با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، اظهار کرد: سوم خرداد روز مقاومت، حماسه و ایثار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه می‌دانیم که امروز در جنگ هیبریدی هستیم و با تشکیل جبهه مقاومت در برابر دشمنان صف کشیده‌ایم، روزی جهان‌آرا با یاران خویش در مقابل دشمنان حاضر شد و امروز ما میراث این بزرگواران را بر عهده داریم و باید پر قدرت‌تر از همیشه راهشان را ادامه دهیم‌.

معاون آموزش و پژوهش پدافند غیرعامل نیروی زمینی سپاه پاسدارن کشور تصریح کرد: ما پس از عزل بنی صدر، چهار عملیات بزرگ داشتیم که موجب اثبات قدرت نظامی ما گشت از جمله طریق‌القدس و فتح المبین که پس از این‌ها با «الی طریق القدس» خرمشهر را آزاد کردیم و مهر محکمی بر این توانایی زدیم.

وی بیان داشت: آزادسازی خرمشهر اثبات قطعی برتری ما بود، در این عملیات بیش از ۱۹ هزار اسیر از دشمن گرفتیم و بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از خاک ایران را آزاد کردیم که شهرهای مهمی چون اهواز و سوسنگرد و... نیز از زیر آتش دشمن خارج شد.

کریمیان در رابطه با عوامل پیروزی در عملیات آزادسازی خرمشهر ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) پس از ایراد گزارش در اولین جمله فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و این حقیقتی روشن بود، عامل دوم تجارب عملیات‌های گذشته بود که کمک‌حال رزمندگان شد؛ همچنین وحدت بین نیروهای مسلح که پس از عزل بنی صدر بسیار محکم گشته بود، موجب شد تا دشمنان را مغلوب نماییم.

وی اضافه کرد: دشمن در پی شکاف مابین نسل‌های مختلف انقلاب است و امروز وظیفه همگان روشنگری و تنویر افکار عمومی است؛ که رهبری می‌فرمایند «خرمشهرها در پیش است» و این عرصه نه با جهاد اصغر بلکه با جهاد اکبر فتح خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش پدافند غیرعامل نیروی زمینی سپاه پاسدارن کشوراظهار داشت: برداشت بنده از بیانات رهبری، تکیه بر داخل و عدم اعتماد به دشمن و تبعیت از آنان است و امروز دشمن در پی ایجاد بحران هویت و بحران مشروعیت است که گرفتن هویت مانند فتح تمامی خطوط جبهه است.

وی اظهار کرد: رهبری همواره مشکلات بزرگ را به فتح خرمشهر تشبیه می‌کنند، چرا که لازمه‌ فتح آن عرصه، اخلاص و توکل توأم با تکیه بر توان داخلی است و ما همزمان با برنامه‌ریزی و تلاش، به معنویات نیز توجه کنیم.

کریمیان بیان داشت: خرمشهرهای بسیاری در پیش داریم، از اقتصاد، اشتغال، سبک زندگی، نظام آموزشی که بعضا" درگیر سکولاریسم است تا حوزه فضای مجازی که دیگر تبدیل به حقیقت غیرقابل انکار گشته است.

وی گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس در جامعه حاکم باشد تمامی مشکلات حل خواهد شد چرا که ایثار و شهادت، دارایی‌های بزرگی هستند و با وجود اینها، همواره منفعت همگانی بر منفعت شخصی و فردی غلبه خواهد کرد.

-انتهای پیام/3463/621

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل آموزش جبهه مقاومت پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته، ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • ابوعبیده: دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است/ پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد