Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:16:24 GMT

بیمار کرونایی خارجی در بیمارستان آستارا بهبود یافت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۲۳۴۱

بیمار کرونایی خارجی در بیمارستان آستارا بهبود یافت

بختیار حیدرنیا روز شنبه در بیمارستان آستارا اظهار کرد: این بیمار در اواخر اردیبهشت ماه با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان آستارا بستری و با مثبت شدن جواب آزمایش ها، به بخش آی سی یو منتقل شده بود.

وی ادامه داد: او بعد از ۱۲ روز بستری در بیمارستان، بهبودی کامل یافت و امروز با اهدای شاخه گل از زحمات کادر درمانی بخش های داخلی و آی سی یو قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان آستارا روند کاهشی دارد و بیشتر بیماران بستری، بهبود یافته و مرخص شده اند.

خضری باگاندوف بیمار بهبود یافته روسی نیز سلامتی خود را لطف الهی و حاصل تلاش خستگی ‌ناپذیر پرستاران و پزشکان ایرانی دانست و از زحمت های آنها قدردانی کرد.

شبکه بهداشت و درمان آستارا با یک بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی، ۶ مرکز بهداشتی، یک مرکز درمانی در بخش لوندویل، ۲۵ خانه بهداشت و حدود ۵۰۰ نیروی انسانی فعالیت می کند و مرز زمینی آستارا روزانه شاهد عبور و مرور کامیون های حامل کالاهای صادراتی و وارداتی است و اغلب رانندگان کامیون ها از اتباع روسیه و جمهوری آذربایجان هستند.

ویروس کرونا که این روزها نه تنها کشور ما بلکه بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر کرده، از همان روزهای نخست گیلان را هم به شدت متاثر کرد و این خطه از جمله کانون های این بحران در کشور بود که از این محل هم خسارت های سنگینی به آن و نیز اقشار آسیب پذیر و مشاغل مختلف وارد شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آستارا روسیه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری نقش کامیون داران در روزهای کرونایی کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آستارا روسیه بهداشت و سلامت ویروس کرونا آستارا روسیه بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد

حسن مصفا گفت: ظهر امروز بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به مسیر مأموریت در روستای گو از توابع بخش مرکزی زرآباد اعزام شد.

وی ادامه داد: به دلیل انسداد راه‌های مواصلاتی در پی بارندگی‌ های اخیر بدون پرواز بالگرد امکان موفقیت در این ماموریت وجود نداشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: بالگرد امدادی این سازمان در محلی مناسب فرود آمد و پس از بررسی‌های انجام شده نیروهای امدادی‌ جمعیت هلال احمر اقدام به انتقال نوزاد به همراه خانواده به مرکز درمانی کردند.

وی گفت: نوزاد بیمار توسط بالگرد سازمان امداد و نجات به شهرستان کنارک منتقل و به موقع به مرکز درمانی تحویل داده شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد