Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ابراهیم امامی در خصوص آتش سوزی ایجاد شده در سالن شهیدصدرزاده فدراسیون کشتی گفت: چند ساعت قبل، متاسفانه آتش سوزی در خانه کشتی شهید صدرزاده که محل تمرین تیم های ملی است و مجموعه اداری ما آنجا مستقر شده، ایجاد شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دلیل این آتش سوزی را چنین عنوان کرد: دلیل آن فرسودگی و اتصالی سیم های برق بود. خوشبختانه آتش نشانان به موقع رسیدند و آتش مهار شد. در زمان آتش سوزی دبیر، سوریان و عسگری رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون آنجا حضور داشتند و مشکلی وجود ندارد.

امامی در مورد میزان خسارت وارده به تجهیزات خانه کشتی گفت: حتما بعدا اعلام خواهد شد. آتش به هرحال به قسمت هایی سرایت کرده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین در مورد شروع تمرینات در استان هایی که به لحاظ کرونا سفید اعلام شده، تاکید کرد: مجوزی که برای باز شدن باشگاه ها در شهرهایی که وضعیت سفید دارند، در مورد رشته هایی است که مثل کشتی پرتماس نیستند، کشتی هنوز مجوز تمرین نگرفته، اما امیدوار هستیم که ستاد ملی مبارزه با کرونا، که مرحله به مرحله رشته ها را برای بازگشایی تمرینات و سالن ها اعلام می کند، به زودی مجوز آغاز تمرینات کشتی در مناطق سفید را صادر کند.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت ۲ آزادکار عنواندار جویباری برای بازگشت به میادین کشتی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیرو‌ها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

به گزارش مهر، وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کار‌های رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران