Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@16:22:07 GMT

بغض استیلی ، تصویر تاریخی فوتبال آسیا

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۲۴۶۰

بغض استیلی ، تصویر تاریخی فوتبال آسیا

به گزارش افکارنیوز،

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا  با انتشار ۱۰ تصویر ماندگار از برترین گل‌های تاریخ فوتبال آسیا، از مخاطبان خود خواست تا پنج تصویر محبوب خود را انتخاب کنند.

خوشحالی گل حمید استیلی پس از گشودن دروازه آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه هم یکی از این تصاویر است. گل استیلی با ضربه سر در دومین بازی ایران در جام جهانی یکی از تاریخی ترین گلهای فوتبال ایران است که روی سانتر جواد زرینچه و با حضور ناگهانی و پرش بلند استیلی به ثمر رسید و زمینه ساز اولین برد ایران در تاریخ جام‌های جهانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بغض و شادی ناباورانه استیلی بعد از این گل هرگز از یاد هواداران فوتبال نخواهد رفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال بازی فرانسه فوتبال آسیا فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوب و بد هندبال ایران در سال 1402 از نگاه پاکدل

به گزارش "ورزش سه" علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفت‌وگویی با تسنیم، از آنچه بر این فدراسیون و تیم‌هایش در سال 1402 گذشت صحبت کرد، که مشروح آن در زیر می‌آید:

عملکرد هندبال در سال 1402 در بخش نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
در بخش تیم‌های پایه در سال 1402 عملکرد خوبی داشتیم. با تلاش‌ها و برنامه‌هایی که داشتیم در تیم نوجوانان پسر اتفاق بزرگی رقم خورد و توانستیم در مسابقات جهانی کرواسی با حذف تیم‌های قدرتمند اروپا مثل سوئد به یک هشتم برویم که بسیار ارزشمند بود. در بخش جوانان دختر، این تیم توانست در حضور قدرت‌های آسیا دومین بار پیاپی سهمیه جهانی بگیرد و سال 1402 در قهرمانی جهان مقدونیه حضور داشته باشد. طبق برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم تیم نونهالان تشکیل و نوجوانان در قهرمانی آسیا در سال 1403 حاضر می‌شود.

در بخش بزرگسالان، بانوان در قهرمانی جهان دانمارک برای دومین بار حاضر شدند و در رشته‌های توپی بانوان این موضوع کمتر اتفاق افتاده و این حضور همراه با اولین پیروزی در تاریخ هندبال کشورمان در این مسابقات بود و نتایج بانوان نسبت به دوره قبل بهتر بود و با توجه به اینکه شرایط حضور بانوان خاص است، بانوان ما نشان دادند دختر محجبه ایرانی با پوشش کامل می‌تواند مقابل حریفان خود عرض‌اندام کند. در این مسابقات فاطمه مریخ جزو پدیده‌های جام بود.

در بخش مردان شاید از بُعد کمی‌گرایی و نتیجه خوب نبودیم و انتظاراتی که داشتیم برآورده نشد و باید بهتر عمل می‌کردیم. در هانگژو با توجه به اینکه چند بازیکن و لژیونر همراه تیم نبودند، نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم. در قهرمانی آسیا و انتخابی جهان هم از بعد اینکه فاصله خود را با قهرمانان آسیا کم کردیم و روند رو به رشد داشتیم، عملکردمان مثبت بود ولی واقعیت این بود که از نتیجه راضی نبودیم و انتظار ما کسب سهمیه بود. البته کار در رده بزرگسالان سخت است و در سال‌های گذشته هم خوب پشتوانه‌سازی نکردیم و در این مسابقات و در 21 دوره گذشته تنها دو بار (2014 و 2022) توانستیم سهمیه جهانی کسب کنیم. باید نهایت تلاش را به کار بگیریم که این اتفاق در ادوار بعد رقم بخورد.

در بحث بین‌الملل چه میزبانی و چه ارتباطات جهانی هم توضیح بفرمایید. چقدر جایگاه ایران در سطح بین‌المللی هندبال ارتقا داشت؟
در بحث بین‌الملل چون کرسی‌های خوبی در آسیا داریم، ارتباطات خوبی هم داریم و میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا را داشتیم. میزبانی خوبی در اصفهان داشتیم و بعد از مدت‌ها تمامی کشورهای آسیا در ایران حضور یافتند و با پیگیری‌هایی که داشتیم پس از 18 سال در سال 1403 میزبان قهرمانی نوجوانان پسر آسیا هستیم و این میزبانی‌ها می‌تواند به توسعه هندبال ایران کمک کند و از ابعاد مختلف برای کشور مفید است. با ارتباط خوبی که با حسن مصطفی رئیس فدراسیون جهانی داریم کمک‌‌های خوبی برای هندبال ایران گرفتیم.

دوره C داوری جهانی برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران برگزار شد که اتفاق خوبی در بحث آموزش بود. با توجه به اینکه دوره‌های پیشرفته داوری برگزار شد، دو کوبل داوری ما قاره‌ای شدند و به لیست داوران آسیا اضافه شدند. امیر و احمد قیصریان دو داور ما بعد از چند سال تلاش، جهانی شدند که اتفاق بزرگی برای داوری ایران بود. دو نفر از مربیان ما، محسن طاهری و ناصر سلیمی توانستند در دوره مولتی‌پلیر در عربستان حضور داشته باشند و بعد از علیرضا حبیبی، مدرس ارزشمند ایران در آسیا و جهان، آقای سلیمی و طاهری به لیست مدرسان آسیا  اضافه شدند. با کشورهای آسیایی و اروپایی روابط خوبی برگزار کردیم که مهمترین آن ارتباط با کشور روسیه بود که دو تیم در تورنمنت‌های کشورهای یکدیگر شرکت می‌کنند و با توجه به اینکه هندبال روسیه از کشورهای خوب اروپایی است، این موضوع برای ما مثمرثمر است.

بهترین اتفاق هندبالی سال 1402 از نظر شما کدام است؟
بهترین اتفاق سال 1402 صعود نوجوانان پسر به‌عنوان سرگروه به یک هشتم نهایی مسابقات جهانی بود و کسب سهمیه جوانان دختر برای دومین بار پیاپی. اجرای برنامه‌های تدوین شده فدراسیون و حرکت بر اساس برنامه‌های استراتژیک نیز از اتفاقات خوب بود. همچنین برای یک سال دیگر حامی مالی در کنار ما بود و با تعامل خوبی که داشتیم این قرارداد برای سومین سال تمدید شد. نخستین پیروزی بانوان بزرگسال در جهان نیز ارزشمند بود.

در کدام بخش احساس می‌کنید به برنامه‌های موردنظر در سال 1402 دست پیدا نکردید یا صد درصد محقق نشده است؟
در بخش بزرگسالان پسر به دنبال کسب سهمیه بودیم، ولی علی‌رغم تلاش‌ها این اتفاق محقق نشد و باید تلاش کنیم که در آینده این اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی‌نظیری در تاریخ کشور ماست
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • خوب و بد هندبال ایران در سال 1402 از نگاه پاکدل
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۷‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • حلالی: چمن مصنوعی ترکمنستان استاندارد‌های لازم را دارد