Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه دانشگاه علامه طباطبایی، در این اطلاعیه آمده است: بررسی ابعاد مختلف بحران کرونا در قالب طرح های درون دانشکدهای جدید و تأسیس هسته پژوهشی جدید در اولویت است.

اساتید و دانشجویان می توانند فرصت استفاده از دوره‌های آموزشی و شرکت در همایش‌های بین‌المللی با ثبت نام در دوره و ارسال چکیده و اصل مقاله به دبیرخانه همایش‌های بین‌المللی حفظ  کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محاسبه هزینه شرکت در دوره آموزشی مجازی یا همایش معتبر بین‌المللی مجازی برابر تعرفه تعیین شده است.

همچنین دانشجویان و اساتید از برگزاری حضوری هرگونه همایش، نشست، و کارگاه ملی و بین المللی و کرسی و نیز سایر رویدادهای پژوهشی خودداری کنند.

بر این اساس برگزاری دوره‌های تدریس با حضور استادان بین‌المللی صرفاً به صورت مجازی امکان پذیر است و است دانشجویان به استفاده از استادان مشاور یا راهنما از دیگر کشورها برای افزایش تولیدات علمی بین‌المللی تشویق شوند.

پس از پایان کارگاه ها گواهی برگزاری کارگاه مجازی از سوی معاونت پژوهشی و گواهی تدریس مجازی برای استادان خارجی از سوی معاونت آموزشی صادر می شود.همچنین اساتید و دانشجویان می توانند در راستای انجام پژوهش‌های مشترک بین‌المللی طرح نامه برای ثبت نام در برنامه‌های دانشگاه‌های طرف تفاهم‌نامه در سال ۲۰۲۱ ارسال کنند.

باید اجرای تمامی سامانه های پژوهشی (شامل مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری، همایش ها، کمک به انتشار مقالات خارجی، کتاب، نشریات، مشابهت یاب iThenticate و ویراستار متون انگلیسی Grammarly ، همانندجو، به پژوه و خرید کتاب و مجله) به صورت دورکاری انجام شود.

برگزاری کارگاه آنلاین مفاهیم کسب و کار

همچنین آکادمی اشتغال و کسب و کار دانشگاه علامه‌طباطبایی قصد دارد جهت آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با مفاهیم کسب و کار، سلسه کارگاه های آنلاین را برگزارکند.

در همین راستا نخستین کارگاه با عنوان «آشنایی با مفاهیم راه‌اندازی استارتاپ» در تاریخ چهارشنبه ۷ خرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ به صورت آنلاین و بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای برگزار می شود.

علاقمندان می توانند با مراجعه به وبسایت ایوند به نشانی ذکر شده ثبت‌نام خود را انجام و در پایان این وبینار یک روزه مدرک معتبر از مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه دریافت کنند.

در پایان این دوره، مدرک معتبر مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبایی اهدا می‌شود. همچنین شرکت در این کارگاه به عنوان امتیاز جهت انتخاب کارآفرین برتر دانشگاه علامه‌طباطبایی محسوب می‌شود.

در فراخوان این مرکز آمده است که این وبینار در راستای سلسه کارگاه‌های آموزشی مدرسه کسب و کار و اشتغال دانشگاه علامه طباطبائی است و با ثبت نام در این دوره، مهارت‌آموزان به لیست اولیۀ شرکت کنندگان اضافه خواهند شد.

سرفصل های کارگاه اول، شامل تعریف استارتاپ و تفاوت آن با سایر انواع کسب و کارها، نحوه شکل‌گیری استارتاپ های معروف دنیا، فرایند ایده‌پردازی و شناخت نیازهای مشتری، مفهوم مدل کسب و کار و تفاوت آن با طرح کسب و کار، تحلیل بازار و رقبا، تعریف مدیریت محصول و فرایند توسعه محصول/خدمت جدید، توسعه محصول ناب، آشنایی با مفهوم Agile، آشنایی با مفهوم  MVP و ساخت محصول/خدمت و معرفی شتاب دهنده مهارت‌های مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبایی است.

همچنین از جمله سرفصل‌های کارگاه دوم می توان به آشنایی با مفاهیم حقوقی راه اندازی کسب و کار (انواع شرکت ها قراردادهای مورد نیاز در فرایند راه اندازی استارت‌آپ‌ها)، اهمیت تیم‌سازی برای استارت‌آپ‌ها، راه‌های تامین سرمایه، مفاهیم اولیه ارزش‌گذاری، انواع روش‌های بازاریابی برای استارتاپ‌ها، آشنایی با مفاهیم Digital Marketing و SEO، نحوه ارائه به سرمایه‌گذار و معرفی شتاب‌دهنده مهارت‌های مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبیی اشاره کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علامه طباطبایی بهبود فضای کسب و کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علامه طباطبایی بهبود فضای کسب و کار ویروس کرونا دانشگاه علامه طباطبایی بهبود فضای کسب و کار دانشگاه علامه طباطبایی بین المللی کسب و کار ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولیانوف: بازرسان آژانس فعالیت خود را در ایران از سر گرفته‌اند

به گزارش قدس آنلاین، "میخائیل اولیانوف" نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین از بازگشت بازرسان آژانس به تاسیسات هسته‌ای ایران خبر داد.

اولیانوف در پیامی در کانال شخصی تلگرامی خود نوشت: بازرسان آژانس که به دلیل تنش‌ها در منطقه، به طور موقت از حضور در تاسیسات هسته‌ای ایران منع شده بودند، برای انجام وظایف خود در آنجا بازگشته‌اند.

تنش‌ها در منطقه در چند روز اخیر به دنبال پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق افزایش یافته بود.

ایران، شامگاه شنبه، طی عملیات "وعده صادق" صدها موشک و پهپاد را به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد.

"رافائل گروسی" مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره متوقف شدن فعالیت بازرسان آژانس گفته بود: ایران روز یکشنبه تأسیسات هسته‌ای خود را به‌دلیل ملاحظات امنیتی بست و اجازه ورود بازرسان آژانس به آنها را نداد اما روز دوشنبه این مراکز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند. ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در کردستان
  • همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • توضیح «های‌وب» درباره نحوه اجرای پروژه فیبر نوری در کرمان
  • تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • اولیانوف: بازرسان آژانس فعالیت خود را در ایران از سر گرفته‌اند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد