Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با تاکید بر خودداری شهروندان از سفرهای غیرضروری، از اجرای تمهیدات ویژه جاده‌ای همزمان با تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی امیدوار گفت: در تعطیلات عید فطر تمهیدات ویژه جاده‌ای برای عبور و مرور وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: تردد انواع تریلی و کامیون به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح تا 22 روزهای یکشنبه 4 خرداد 99، دوشنبه 5 خرداد 99 و جمعه 9 خرداد 99 در محور بزرگراهی مشهد ـ قوچان ـ شیروان ـ بجنورد ـ آشخانه و جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

وی عنوان کرد: در اجرای این طرح تردد موتورسیکلت‌ها نیز از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 99/2/31 تا ساعت 6 بامداد شنبه 99/3/10 در محور آزاد راهی و بزرگراهی مشهد ـ سبزوار ـ سمنان به تهران و بالعکس به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک ممنوع است.

امیدوار در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان عزیز تاکید کرد: با توجه به تهدیدات و خطرات انتشار ویروس کرونا و ضرورت توجه به مراقبت‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، انتظار داریم مردم عزیز از سفرهای غیرضروری به طور جدی خودداری کرده و با خدمتگزاران خود در پلیس راه همچون همیشه همکاری کنند.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی عید فطر رئیس پلیس راه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد کامیون‌ها و فعالیت های عمرانی و حفاری در هر سه شب لیالی قدر ممنوع است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احسان مومنی با بیان اینکه شهروندان همکاری لازم را با خادمین خود در پلیس راهور داشته باشند، افزود: با توجه به نزدیک شدن به شب های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیئات مذهبی جهت انجام فرایض این شبها ، پلیس راهور تهران بزرگ نیز به جهت سهولت رانندگان و حضور در مراسمات این شب‌ها وهمچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها ، تمهیدات ترافیکی ویژه ای را اندیشیده است.

وی افزود : همکاران بنده در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینه‌ها و امامزاده‌هایی که مراسمات شب های قدر برگزار می گردد حضور صددرصدی و فعال دارند .

سرهنگ مومنی بیان کرد: در محل هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می گردد .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: توصیه می گردد خودروهای خود را به گونه ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد پارک باشد که هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج شوند .

سرهنگ مومنی گفت: در این سه شب قدر تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود . همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است .

وی اظهار کرد: به رانندگان توصیه می شود از توقفات دوبله و سد معبر در سطح معابر خصوصا اطراف محل برگزاری مراسمات و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می شود جداخودداری نمایند .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می شود پس از اتمام مراسمات با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی نمایند وسرعت و سبقت را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث نباشیم .

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد که با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده ها ، جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسمات شب های قدر و سهولت ترددها همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در سطح شهر ممنوع
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در هر سه شب فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • تردد کامیون و تریلی در جاده‌های اصلی استان ممنوع
  • تردد کامیون و تریلی در جاده های اصلی استان ممنوع