Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کلیسا در برلین،پایتخت آلمان در اقدامی به نشانه همبستگی و پیوند میان اسلام و مسیحیت میزبان نمازگزاران مسلمان بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الجزیره»،یک کلیسا در برلین،پایتخت آلمان در اقدامی به نشانه همبستگی و پیوند میان اسلام و مسیحیت میزبان نمازگزاران مسلمان بود.

 

این کلیسا از مسلمانانی که به دلیل اعمال طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت حضور نمازگزاران در مساجد موفق به شرکت در نمازهای جماعت نمی شوند دعوت کرد تا نماز روز جمعه خود را در کلیسایی که در همسایگی مسجد قرار دارد،اقامه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مکان های عبادی در آلمان در اوایل ماه جاری بازگشایی شد اما نمازگزاران باید فاصله 1.5 متری از یکدیگر را رعایت کنند و به همین دلیل همه آنها موفق به شرکت در نمازهای جماعت و نمازهای جمعه نمی شوند.

 

مسجد «دارالسلام» در برلین در این روزها تنها می تواند پذیرای 50 نفر برای اقامه نماز جمعه باشد.

 

به همین دلیل کلیسای «مارتا لوتران» که در نزدیکی این مسجد قرار دارد تصمیم گرفته است میزبان مسلمانان برای اقامه نمازهای جمعه باشد.

 

«محمد طاها صبری»،متولی مسجد دارالسلام در این باره گفت: کلیسای «مارتا لوتران» این کار را برای نشان دادن همبستگی با مسلمانان انجام داد که اقدامی بسیار انسان دوستانه در این شرایط سخت است.

 

وی افزود: بیماری همه گیر کرونا ما را تبدیل به یک جامعه متحد کرده است و این گونه است که بحران ها می توانند افراد را به هم نزدیک تر کنند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلیسا مسلمانان برلین مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان قربانی رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان از تمام مردم گلستان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

او گفت : مردم گلستان با حضور پرشور خود در این راهپیمایی و تجمع ، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می دهند.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد