Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@06:42:12 GMT

گردمولر و یک رکورد عجیب و غریب (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۲۷۴۱

گل ، گل و گل؛ نام گردمولر مهاجم افسانه ای آلمان با این واژه درهم آمیخته است مهاجمی که در بوندسلیگا و درسراسر جهان تاریخ را به نام خودش ثبت کرده است.

به گزارش" ورزش سه" و به نقل از نشریه کیکر ؛ نام گردمولر برای علاقمندان به فوتبال یادآور گلزنی است. هیچ کسی در بوندسلیگا در طول تمام این سال ها نتوانسته حتی به مهاجم دیرینه بایرن مونیخ _طی سال های 1964-1979) حتی نزدیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مولر 74 ساله موفق به کسب چهار قهرمانی در بوندسلیگا و چهار قهرمانی در جام حذفی آلمان به دست آورده ضمن اینکه سه قهرمانی در باشگاه های اروپا(1974- 1974)  و یک جام برندگان جام (1967) نیز در کارنامه اش وجود دارد. او در 427 بازی 365 گل به ثمر رساند و بهترین گلزن فوتبال باشگاهی آلمان شد. کلاوس فیشر با 268 گل زده در مکان دوم این رده بندی قرار دارد.

 


اما آنچه در مورد گردمولر جالب توجه است اینکه در 14 فصل حضور در بوندسلیگا تا به حال در دو دقیقه از بازی نتوانسته گلزنی کند؛ دقیقه 52 و 69. یک اتفاق که شاید ظاهرش یک رکورد منفی برای این ستاره بزرگ فوتبال آلمان باشد اما حکایت از قدرت گلزنی اش دارد. او در تمام دقایق بازی هایی که انجام داده گل زده است به غیر از تنها دودقیقه


با اینحال مهاجم فوق العاده فوتبال آلمان و جهان که تنها در 62 بازی 68 گل برای تیم ملی آلمان به ثمر رسانده کماکان رکورددار گلزنی در رقابت های باشگاهی این کشور است چرا که او در 88 دقیقه از 90 دقیقه بازی توانسته است گلزنی کند. فیشر در 86 دقیقه موفق به گلزنی شده است.

گرد مولر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گرد مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی مونشن گلادباخ 1-2 دورتموند (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)

شاگردان ترزیچ با یک پیروزی روحیه‌بخش به استقبال اتلتیکو مادرید می‌روند.

دانلود (52.4MB)

دیگر خبرها

  • 10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)
  • 10 تیم با طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21؛ بایرلورکوزن رکورددار شد! / عکس
  • تشویق شدید ژابی آلونسو توسط هواداران بایرلورکوزن پس از قهرمانی در بوندسلیگا آلمان / فیلم
  • تاریخ سازی ژآبی آلونسو در بوندسلیگا
  • بایرلورکوزن قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا شد
  • هجوم هواداران بایرلورکوزن به زمین، پس از قهرمانی در بوندسلیگا آلمان / فیلم
  • رسمی؛ بایرلورکوزن قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا شد
  • خلاصه بازی مونشن گلادباخ 1-2 دورتموند (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-0 کلن (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • گلزنی زاهدی برای آویسپا + فیلم