Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:53:14 GMT

نماز عید سعید فطر در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۲۷۷۵

نماز عید سعید فطر در اردبیل برگزار می‌شود

نماز عید سعید فطر به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان در اردبیل در محل محوطه شهیدگاه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار می‌شود. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نماز عید سعید فطر به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان در اردبیل در محل محوطه شهیدگاه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعایت تمامی پروتکل‌ها و موارد الزامی بهداشتی در هنگام اقامه نماز عید سعید فطر ضروری است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی باید با همراه داشتن سجاده و مهر شخصی، ماسک و همچنین با وضو در خانه و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی راس ساعت 6:15 در محل مذکور حضور یابند.

تهران| نماز عید سعید فطر در 80 مسجد پاکدشت برگزار می‌شودمیزان فطریه در استان سمنان اعلام شدنماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام مساجد گیلان برگزار می‌شود

همچنین اتوبوس‌های شرکت واحد شهرداری اردبیل نیز از ساعت 5:00 صبح از میادین اصلی شهر، نمازگزاران را به محل برگزاری نماز عید فطر انتقال خواهند داد.

گفتنی است، در دیگر شهرهای استان نیز نماز عید فطر در محوطه‌های باز و با رعایت هشدارها و دستورهای بهداشتی برگزار خواهد شد.

گزارش‌های دریافتی حاکی از برنامه‌ریزی‌ برای برگزاری نماز عید سعید فطر در دیگر شهرستان‌های استان اردبیل است.

انتهای پیام/ 146/ ز

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز عید سعید فطر عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

ایسنا/اردبیل اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها با پذیرش ۱۲۵ مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

جبرائیل رزمجو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها ۵ اردیبهشت در این کنفرانس با اشاره به جایگاه منحصربفرد موزه‌ها در توسعه کشور، گفت: نسل جوان اطلاع چندانی از سیر تحول و پیشینه خود ندارد و در همین راستا وظیفه پیشکسوتان و یکی از مهم‌ترین کارکردهای موزه‌ها افزایش اعتماد به نفس و خودباوری نسل جدید با شناساندن گذشته و سیرتحول تاریخی است.

وی همچنین موزه‌ها را از منظر تفریحی حائز اهمیت دانست و افزود: کشورهای توسعه‌یافته به موزه‌ها بها می‌دهند؛ به گونه‌ای که یکی از اهداف گردشگران بازدید از موزه‌های این کشورهاست.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: هدف دانشگاه محقق اردبیلی از همکاری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و برگزاری این کنفرانس افزایش معلومات فرهنگی است و امیدواریم این کنفرانس تلنگری برای تفکر و افزایش خودباوری بوده و منتج به پیشرفت و توسعه شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مصلح‌نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: انسانی که شان ندارد خدا به او رحم نمی‌کند، خدا به کسی رحم می‌کند که قدر و شان خود را بداند. شان انسان در این است که با یک چشم به گذشته نگاه کند و با چشم دیگر به حال و آینده.

وی افزود: موزه‌داران گذشته را مقابل چشم می‌آورند و شان ما را تقویت می‌کنند.

در این کنفرانس، ارنستو اتوون معاون مدیرکل سازمان یونسکو و لایشون آن رئیس کمیته بین‌المللی موزه‌های آسیا و اقیانوسیه(آسپک) به صورت مجازی به سخنرانی پرداختند و پیام علی اکبر متکان دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران نیز معاون مطالعات کمیسیون ملی یونسکو قرائت شد.

همچنین بازدید از موزه تاریخ علوم اردبیل، مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی، رونمایی از طرح‌های موزه تاریخ علوم اردبیل، نشست‌های تخصصی و ارائه مقالات توسط پژوهشگران ایرانی و خارجی از دیگر بخش‌های این کنفرانس بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد