Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی امام با اعلام خبر تلاش برای فعال کردن یک هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت سال ۹۸ شرکت مترو گفت: در صورت تامین منابع مالی امکان بهره برداری از ۱۱ ایستگاه مترو در سال جاری وجود دارد. تاریخ انتشار: 18:01 - 03 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۳۰۷

خبرگزاری میزان - علی امام مدیرعامل این شرکت با اعلام خبر تلاش برای فعال کردن یک هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت شرکت مترو در سال جاری خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر تهران در سال گذشته یک هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را تصویب کرد که در صورت فعال شدن آن می‌توان شاهد سرعت در توسعه و تجهیز مترو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام با بیان اینکه بودجه سال ۹۹ متروی تهران برابر با ۲،۸۰۰ میلیارد تومان است، عنوان کرد: با در نظر گرفتن این مبلغ اوراق مشارکت امکان بهره‌برداری از ۱۱ ایستگاه مترو در سال جاری وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مترو تاکید کرد: بدون شک با چالش مالی که شهرداری تهران در سال جاری با آن مواجه است، فعال کردن اوراق مشارکت سال ۹۸ می‌تواند بسیاری از مشکلات مالی را برطرف کند. در این صورت می‌توانیم شاهد شتابی چشمگیر در افتتاح ایستگاه ها، بستر سازی برای کاهش سرفاصله حرکتی در خطوط به بهره برداری رسیده و حتی تأمین ناوگان باشیم.

وی افزود: ۷ کیلومتر از خط ۶ با ۶ ایستگاه حد فاصل ستاری تا تربیت مدرس و همچنین ایستگاه‌های محلاتی، بوستان گفتگو، برج میلاد و میدان قیام در خط ۷ از جمله ایستگاه‌هایی است که در صورت تامین منابع مالی در صدد بهره برداری از آن‌ها در سال جاری هستیم.

بیشتر بخوانید: مترو، عید فطر رایگان است

امام با اشاره به این که ساخت ورودی دوم ایستگاه بعثت و نصب تجهیزات در خط ۶ و ۷ از جمله برنامه‌های شرکت مترو در سال جاری است، عنوان کرد: از سوی دیگر ساخت و احداث ایستگاه اقدسیه در خط ۳ متروی تهران باقی مانده که در سال جاری برای ساخت آن برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

همچنین ساخت پایانه اکباتان و فاز دوم پایانه کلاهدوز از جمله برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای سال جاری توسط شرکت مترو است.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو شهرداری یک هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت مترو در سال جاری بهره برداری شرکت مترو فعال کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت

سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد از مشارکت کانون‌های مساجد در دومین نمایشگاه رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، زهراسادات موسوی پناه، سرپرست اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، از مشارکت کانون‌های مساجد در رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت یاد کرد و تصریح کرد: این طرح از سوی ستاد ملی جمعیت برگزار می‌شود.

موسوی پناه با اشاره به بخش‌های دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت اظهار داشت: این رویداد در سال جاری در قالب هفت بخش شامل خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه هدف از این رویداد، فرهنگ‌سازی در زمینه افزایش جمعیت است، خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در بخش سازمان‌های مردم نهاد در این طرح مشارکت دارند.

سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد درباره محورهای مشخص شده گفت: اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد در ذیل رویداد اصلی جایزه ملی جوانی جمعیت، یک رویداد ویژه برای کانون‌های مساجد برگزار می‌کند که محورهای آن شامل فعالیت، تجربه و ایده است.

تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد

موسوی پناه توضیح داد: کانون‌های مساجد در زمینه جوانی جمعیت یا در حال فعالیت هستند که فعالیت‌های خود را ثبت می‌کنند، یا در این موضوع تجربه‌ای ارزشمند و ناب دارند که می‌توانند تجربیات خود را ثبت نمایند. یا در این رابطه ایده‌ها و پیشنهادات قابل قبول با قابلیت اجرایی شدن، دارند که ایده‌های خود را ثبت خواهند کرد.

او از مهلت ارسال آثار تا هفتم اردیبهشت خبر داد و گفت: هر یک از کانون‌های مساجد می‌توانند طبق حوزه فعالیت خود در سه بخش فعالیت، تجربه و یا ایده در این رویداد شرکت کنند. همچنین سامانه بچه‌های مسجد به این منظور معرفی شده است.

سرپرست آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد در خصوص موضوعات متنوع در این رویداد اظهار داشت: ارتقای جایگاه مادری، موضوع تبیین قانون خانواده و جوانی جمعیت، تبیین آسیب‌های تک فرزندی، فرهنگ‌سازی و ترغیب به فرزندآوری، حمایت از حیات جنین و جلوگیری از سقط موضوعاتی هستند که کانون‌ها می‌توانند متناسب با آن فعالیت، تجربه یا ایده‌های خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • تلاش کودک فلسطینی برای جمع‌آوری اوراق قرآن پس از بمباران غزه + فیلم
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم