Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:48:09 GMT

سوم خرداد از برگ های زرین دفاع مقدس است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۳۰۴۹

سوم خرداد از برگ های زرین دفاع مقدس است

حجت الاسلام شمس الدین سوم خرداد را از برگ های زرین دفاع مقدس دانست و گفت: فتح خرمشهر ویژگی برجسته هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین» امروز(شنبه، ۳ خرداد) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سوم خرداد از برگهای زرین دوره دفاع مقدس است ، اظهار داشت : رزمندگان اسلام با توکل به خدا و با پشتوانه ایمانشان علیرغم تجهیزات پیشرفته و تسلط دشمن توانستند با دستانی خالی، این فتح و پیروزی بزرگ را رقم بزنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه شهرستان بندرانزلی آثار ، پیامد ها ، تلاشها و پیروزی های بدست آمده در طول دفاع مقدس را در تاریخ بشر بی نظیر دانست و متذکر شد : فتح خرمشهر کلیه معادلات جنگها و عوامل موثر در پیروزی لشگرها و ارتش ها را بهم زد .

وی روز سوم خرداد که منجر به فتح خرمشهر شد را ویژگی برجسته هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد و افزود : جبهه مقاومت با نیرو ، انگیزه و درسی  که از این جنگ در فتح خرمشهر گرفت توانست بسیاری از پیروزی ها را از آن خود کند و انشاا.. تا نابودی دشمنان این راه ادامه دارد .

وی در ادامه چند شاخصه اصلی برای سوم خرداد و فتح خرمشهر ذکر کرد که یکی از آنها اتکاء به خداوند باری تعالی و ایمان قوی رزمندگان اسلام بود .

وی یادآور شد : رزمندگان اسلام می دانستند وقتی به قدرت لایزال الهی متکی باشند ، وعده پیروزی که خداوند کریم در قرآن به مومنین داده تحقق خواهد یافت چرا که در آنجا بحث سلاح و توان نظامی نیست بلکه سخن از ایمان و حرکت در راه خدا و مجاهده در راه دین است .

امام جمعه شهرستان بندرانزلی تاکید کرد : برای اینکه در سایر کارها نیز چنین دستاورهایی داشته باشیم قطعه باید اتکامان به خداوند باشد .

وی در ادامه به سخنان امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری که به  مسئولان تاکید داشتند نگاهشان به داخل و اتکاء شان به خدا باشد اشاره کرد و اظهار داشت : اینکه مسئولان نباید نگاهشان به دست دشمن و قدرتهای استکباری باشد و از آنها توقع و چشمداتی برای کمک نداشته باشند، از همین اصل نشات می گیرد.

وی خاطر نشان کرد : اگر ما قدرت خداوند متعال را در همه کارها رسم العین ما قرار دهیم قطعا نصرت الهی شامل حالمان شده و وعده الهی محقق می شود.

وی دومین شاخصه اصلی فتح خرمشهر که بسیار اثر بخش و کلیدی است را تبعیت از رهبری و فرماندهی نظام اسلامی اعلام کرد و افزود : هرجا مردم در طول تاریخ اسلام از امامت و رهبری جامعه تبعیت کردند پیروز شده اند .  

وی متذکر شد : در ادامه این مسیر آنچه از لحاظ دینی و اصولی ما را به موفقیت می رساند تبعیت از رهبری و عمل به رهنمودهای ایشان است که قطعا فتح ها و پیروزی هایی را در جبهه های مختلف برای ما پدیدار می کند .

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: فتح خرمشهر استان گیلان دفاع مقدس فتح خرمشهر دفاع مقدس سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حاجیه خانم مرضیه علمی رازلیقی در سن ۷۷ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

سرباز ارتش شهید کریم نورخواست در ۲ دی ماه ۱۳۴۴ در روستای رازلیق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۳۱ مرداد ماه ۱۳۶۶ در منطقه سومار به درجه شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • سامانه‌های موشکی ۱۵ خرداد و اس ۳۰۰ و اس ۲۰۰ ارتش ایران | تصاویر