Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: امروز به‌منظور کنترل ترافیک، تردد تریلر و کامیونت باری در محور سمنان - فیروزکوه ممنوع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ تقی کبیری با اشاره به افزایش مسافرت‌ها در تعطیلات پیش‌رو به مناسبت عید سعید فطر بیان کرد: ممنوعیت تردد در محور سمنان- فیروزکوه به‌منظور کاهش تصادفات، سفر ایمن هم‌وطنان و کاهش حجم ترافیک از هشت صبح تا 24 نیمه‌شب اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با شروع مسافرت‌ها به دلیل تعطیلات روزهای آینده ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی استان سمنان از روز سی و یکم اردیبهشت پرحجم بود.

کبیری تصریح کرد: تیم‌های پلیس تا دهم خرداد با توجه به افزایش سفرها به دلیل تعطیلات روزهای آینده در جاده‌های استان سمنان مستقر هستند و بر امنیت تردد خودروها به‌ویژه در محور اصلی تهران- مشهد نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بیش از ۶۰ تیم پلیس برای تأمین امنیت و سفر بی‌خطر مسافران در نقاط مختلف جاده‌ها و به‌طور خاص در نقاط حادثه‌خیز مستقر هستند.

رئیس پلیس راه استان سمنان خاطرنشان کرد: پلیس راه این استان با استفاده از دوربین‌های ثابت و سیار و همچنین حضور مأموران در محورهای مواصلاتی، رفتار رانندگان پرخطر را رصد کرده و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/74019/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان پلیس ترافیک وسایل نقلیه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح وضعیت تردد خودروها در محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در حال حاضر سنگین گزارش شده است.

وی گفت: تردد در محور فیروزکوه نیز از تهران گیلاوند نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در محور تهران- پاکدشت در هر دو مسیر را نیز نیمه سنگین توصیف کرد.

کد خبر 6063711

دیگر خبرها

  • ۹۸۰ هزار وسیله نقلیه هنوز به تهران بازنگشته‌اند
  • ترافیک سنگین در محور‌های هراز و کندوان
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ تردد در محور فیروزکوه روان است
  • در روزهای پیش رو شمال نروید
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد