Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در بیست و یکمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا ضمن عرض تبریک سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر یک معجزه الهی بود.

وی ادامه داد: حماسه بزرگ بیت المقدس یک معجزه الهی بود و امام راحل (ره) به درستی فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

استاندار ایلام این حماسه بزرگ را افتخاری جاوید و ابدی برای ملت بزرگ ایران عنوان کرد و افزود: در آن زمانه سخت ما در حالی به دفاع مظلومانه پرداختیم که نه سپاه و نه بسیج آموزش دیده ای نداشتیم فقط با رهبری پیامبر گونه امام راحل (ره) عشق مردم به ائمه و امام حسین علیه السلام و تنها با سلاح الله اکبر بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان، گفت: این آمار از دو بعد اول، افزایش سرعت در بیماریابی و دوم؛ عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان قابل بحث است.

وی افزود: اگر عامل صرفاً به خاطر تسریع در روند بیماریابی باشد این می تواند یک روند خوب باشد اما اگر علت افزایش آمار به خاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باشد قطعاً این یک هشدار است و باید آن را جدی گرفت.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با هشدار خطر جدی گرفتن کرونا عنوان کرد: مردم فکر نکنند که همه چیز تمام شده است و نسبت به پروتکل های بهداشتی بی توجه شوند چراکه غفلت از تهدید کرونا نتیجه ای پشیمان کننده به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه به شاخص های بررسی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند در استان اشاره کرد و اعلام کرد: متاسفانه استان در این شاخص ها وضعیت خوبی ندارد و باید نسبت به این مهم اهتمام جدی داشت.

تغییر ساعت کار اداری

وی در ادامه به برگزاری نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا اماکن و صحن حرم ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از بعد از عید فطر گشایش می یابد و درباره بازگشایی کل مساجد و پایان محدودیت برای فعالیت پاساژها، ظرف هفته جاری بررسی ها تکمیل و در جلسه شنبه آتی درباره آنها تصمیم گیری می شود.

وی افزود: بررسی‌ها درباره بازگشایی کل مساجد و پایان محدودیت برای فعالیت پاساژها ظرف هفته جاری تکمیل و در جلسه شنبه آتی ستاد تصمیم گیری می شود.

نماینده عالی دولت در استان همچنین به ساعت کاری کارمندان اشاره کرد و گفت: همچنین مصوب شد که از دهم خرداد ماه همه کارمندان در محل کار حضور یابند و ساعات کار اداری از ۷:۳۰ صبح تا ۲:۳۰ ظهر باشد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفته شد که چارچوب شهید خدمت مشخص و ابلاغ شود گفت: پرسنل کادر درمان که در بیمارستان ها در حین خدمت جان خود را در اثر بیماری کرونا از دست داده اند شهید خدمت محسوب می شود که البته دستورالعمل آن متعاقباً اعلام می شود.

وی در پایان ضمن عرض تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به مردم استان از تلاش همه اعضای ستاد در مبارزه با کرونا در ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 4933069

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا روز جهانی قدس بیرجند روابط عمومی مشهد راهپیمایی روز قدس پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۵ روز هوای قابل قبول داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • هوای اصفهان در برخی مناطق ناسالم برای همه
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند