Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان جلسه ستاد نظارت هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با نمایندگان دو باشگاه لیگ برتر فوتبال سپاهان و ذوب آهن و نماینده هیئت فوتبال به منظور اجرای پروتکل های بهداشتی فوتبال برگزار شد.

جلسه ستاد نظارت هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با نمایندگان دو باشگاه لیگ برتر فوتبال سپاهان و ذوب آهن به همراه مسئولان کمیته های پزشکی آنها امروز (شنبه – سوم خرداد) به منظور هماهنگی و تبادل نظر بیشتر جهت نظارت بر پروتکل های ابلاغیه فدراسیون پزشکی ورزشی در محل هیئت پزشکی ورزشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان، در ابتدای این جلسه احمد باقری مقدم - رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان به تبیین پروتکل ابلاغ شده توسط فدراسیون پزشکی ورزشی پرداخت و گفته شد هیات های پزشکی ورزشی استانها به عنوان متولیان جامعه ورزشی وظیفه نظارت کامل بر فعالیت باشگاهها و ورزشکاران را در دوران شیوع و همه گیری ویروس کرونا بر عهده دارند.

همچنین اعلام شد، بازرسان اعزامی از سوی هیات پزشکی ورزشی وظیفه دارند در تمام طول تمرین تیم های لیگ برتری فوتبال بر اجرای تمامی بندهای اعلام شده در پروتکل مربوط به فوتبال نظارت داشته باشند.

در ادامه جلسه نیز نمایندگان باشگاهها نیز نقطه نظرات خود را بیان کرده در پایان با جمع آوری نکات مطرح شده تعدادی از بندهای این دستورالعمل از سوی نمایندگان مورد انتقاد قرار گرفته شد (تعداد نفرات مشخص شده در جلسات تمرین، زمان تمرین و اجرای پروتکل توسط تمامی تیم ها)، عدم رعایت پروتکل ها توسط سایر تیم ها با توجه به عکسها و فیلمهای منتشر شده از تمرینات آنها نشانگر این مساله است که اجرای این مساله توسط تیم های اصفهانی تنها موجب ایجاد محدودیت برای آن ها می شود و باید در خصوص اجرای تمام تیم ها نظارت های سختگیرانه ای شود.

عدم ارسال دستورالعمل از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال مورد دیگری بود که به شدت مورد اعتراض نمایندگان باشگاههای ذوب آهن و سپاهان بود و اعلام شد این دستور العمل از طریق واتس آپ صورت گرفته که این مساله نشانگر رسمی بودن نیست.

همچنین از سوی کادر پزشکی دو باشگاه اعلام شد که بندهای این پروتکل متناسب با استانداردهای ایران نیست و الگوبرداری از دیگر کشورها است و بر همین اساس بسیاری از بندهای آن در ایران قابل اجرا نیست در صورتی که اگر زمان نوشتن و تنظیم این پروتکل نماینده ای از مربیان لیگ برتر، کادر پزشکی آنها و یا نماینده ای از ایفمارک بود شاید این موارد بهتر نوشته می شد.

نحوه گندزایی چمن زمین های فوتبال و مواد مورد استفاده نیز نکته مهمی بود که نمایندگاه باشگاهها به آن اشاره و تاکید کردند که این محلول نباید موجب آسیب رسیدن به چمن های زمین فوتبال شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال ایران تيم فوتبال سپاهان تيم فوتبال ذوب آهن فدراسیون پزشکی ویروس کرونا هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان اعلام شد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، عباس گلرو، دبیرکل گروه ایرانی اتحادیه بین المجالس جهانی و الهام آزاد عضو هیات رییسه مجمع زنان IPU و نماینده زنان آسیا پاسفیک در حاشیه یکصد و چهل و هشتمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی با هیات پارلمانی سوریه دیدار کردند. در دیدار هیات پارلمانی کشورمان با هیات پارلمانی سوریه درباره آخرین موضوعات این اجلاس و هماهنگی‌های دو هیات پیرامون مباحث مطرح در اجلاس، همچنین مسایل دوجانبه کشور ایران و سوریه گفتگو شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • فعالیت ۱۳۰ تیم نظارتی با ۳۸۰ بازرس در مناطق زیر پوشش علوم پزشکی مشهد
  • دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران