Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-03-29@11:02:08 GMT

محموله سوخت قاچاق در چنگال مأموران دریابانی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۳۳۸۹

محموله سوخت قاچاق در چنگال مأموران دریابانی

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان از توقیف و ضبط محمولۀ سوخت قاچاق در آب‌های ساحلی ماهشهر خبر داد.

سردار لطفعلی پاکباز افزود: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی مأموران پایگاه دریابانی ماهشهر، محموله سوخت ۷۷ هزار لیتری قاچاق قبل از خروج از آب‌های جنوبی کشور در خور «دورق» از توابع بندر ماهشهر توقیف شد.

وی گفت: قاچاقچیان این بار محمولۀ سوخت قاچاق را در دو چتری شناور جاسازی کردند تا بتوانند به دور از چشمان همیشه بیدار مأموران دریابانی به مقاصد شوم خود برسند، ولی ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار پاکباز افزود: مأموران دریابانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محیط زیستی، محمولۀ سوخت قاچاق را به یکی از پایگاه‌های دریابانی انتقال و به نمایندۀ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تحویل دادند.

قاچاقچیان سوخت از این رهگذر نامشروع و غیرقانونی، سالانه میلیون‌ها دلار به جیب می‌زنند بدون اینکه منافعی برای کشور داشته باشند.

استان خوزستان با ۵۰۰ کیلومتر ساحل همواره در معرض پدیده شوم قاچاق سوخت و کالا بوده است.

پارسال حدود ۴۰۰ میلیارد تومان سوخت و کالای قاچاق در آب‌های ساحلی، آبراهی و شمال غرب خلیج فارس کشف و ضبط شد.

برچسب هاخوزستان (استان خوزستان) شبکه اطلاع رسانی مستقل جامعه دریایی (مانا)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: خوزستان استان خوزستان آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله قاچاق میلیاردی در توقیف پلیس بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،     سردار رحیم "جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بوکان در پی وصول خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون بنز حامل مقادیر بالای پارچه قاچاق در محور سقز بوکان، شناسایی و توقیف کامیون مورد نظر در دستور کار مامورین قرار گرفت.

 وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده در این خصوص کامیون مورد نظر شناسایی و طی عملیاتی در ایستگاه بازرسی شهید رجایی انتظامی بوکان متوقف شد.

مقام عالی انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از خودروی متوقف شده ۵۹۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش یکصد و ۲۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 سردار جهانبخش در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویتهای اصلی پلیس است خاطر نشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز ,  موضوع را از طریق فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • محموله قاچاق میلیاردی در توقیف پلیس بوکان
  • توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • کشف محموله سیگار‌ قاچاق در سمنان
  • کشف گازوئیل قاچاق در مانه و سملقان
  • گازوییل قاچاق در مانه و سملقان کشف شد
  • گازوئیل قاچاق در مانه و سملقان کشف شد
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش از ۱۵ هزار بازدید کننده