Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@09:39:53 GMT

جزییات تجمع در بخش غیزانیه اهواز

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۵۳۶۴۸

جزییات تجمع در بخش غیزانیه اهواز

به گزارش جماران؛ فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: بی‌توجهی مسئولان به مردم بخش غیزانیه در خصوص تامین آب شرب باعث تجمع غیر قانونی اهالی این بخش شد.

سرهنگ محسن دالوند روز شنبه اظهار داشت: اعتراض مردم به تامین نشدن آب شربشان یک مطالبه قانونی است اما بایستی در مجرای قانونی انجام شود.

وی اضافه کرد: تعدادی از مردم بخش غیزانیه از توابع اهواز صبح روز شنبه در اعتراض به بی توجهی مسئولان به تامین نشدن آب شربشان اقدام به بستن جاده اهواز- رامهرمز- امیدیه کردند که برای مدتی اخلال در تردد نسیر ترانزیتی به وجود آمد که پلیس برای جلوگیری از این کار وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دالوند افزود: پس از ورود ماموران پلیس برای بازگشایی جاده،  تعدادی از تجمع کنندگان با سنگ و چوب به سوی ماموران حمله ور شدند و ۲ مامور پلیس را از ناحیه سر مجروح کردند.

وی گفت: پلیس با استفاده از سلاح ساچمه ای پلاستیکی ضد شورش دو نفر از تجمع کنندگان را  به صورت سطحی مجروح و بازداشت کرد و این افراد در حال حاضر هیچ مشکلی ندارند.

این مقام ارشد انتظامی افزود : البته با گفت و گویی که با مردم داشتیم  آنها متقاعد شدند که پلیس  را همراهی کرده و جاده را بازگشایی کنند و ضمن احترام به قاطبه مردم با افرادی که نقض قانون کرده بودند هم برخورد قانونی شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: البته حسب وظیفه اخلاقی  با تماسی که با مسئولان  از جمله فرماندار اهواز داشتم  با دستور وی تامین آب مردم به وسیله تانکر انجام شد هر چند انتظار داشتیم بخشدار در بین مردم حاضر شود.

وی گفت:  اگر مسئولان امر به خواسته های مردم توجه کنند هیچ‌گاه مشکلات اجتماعی به مسائل انتظامی تبدیل نخواهد شد و نمونه آن همین تامین آب شرب مردم بخش غیزانیه است.

فرمانده انتظامی اهواز تاکید کرد در حال حاضر تجمعی وجود ندارد و مردم به  منازل خود بازگشته اند ضمن اینکه جاده یاد شده نیز در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد که با استقبال رانندگان محور یاد شده منجر گردید.

وی  در پایان گفت: نیروی انتظامی یار و یاور مردم است و هیچ‌گاه خود را در مقابل آنها قرار نمی دهد اما افراد هم می بایست توجه کنند که قانون را زیر پا نگذارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا اهواز تجمع در اهواز تجمع امروز در اهواز سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بخش غیزانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۵۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار علی اکبر جاويدان، فرمانده انتظامی هرمزگان امروز، اظهار کرد: طرح مقابله با ناهنجاری های اجتماعی به ويژه کشف حجاب با عنوان (طرح نور)، از 25 فروردين ماه سال جاري همزمان با سراسر کشور در استان بويژه شهرستان بندرعباس اجرايی شد.   وی افزود: در اجرای اين طرح، ما شاهد همکاری و مشارکت خوب شهروندان به ويژه بانوان گرانقدر با مأموران پليس بوديم که نسبت به رعايت قوانين عرصه عفاف و حجاب تمکين دارند.   اين مقام انتظامی استان با بيان اينکه همه تلاش و هدف پليس اين است که بانوان عزيز در جامعه بتوانند با امنيت و آرامش خاطر به امورات زندگي و کاری خود بپردازند، گفت: از همه بانوان گرانقدر که ضمن احترام به قانون و تمکين از آن، با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان همکاری، داشتند، تقدير و تشکر می کنم.   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت